• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 9648
2
از توزیع عادلانه امکانات تا وضع عوارض و ارائه خدمات شهری؛

در نخستین دیدار شهردار و اعضای شورا با قاضی القضات گیلان چه گذشت؟!

  • کد خبر : 38579
  • 31 مرداد 1402 - 21:54
در نخستین دیدار شهردار و اعضای شورا با قاضی القضات گیلان چه گذشت؟!
اعضای شورا و شهردار در این دیدار پیرامون مباحث مهم مدیریت شهری و برخی از مسائل مرتبط با رئیس کل دادگستری استان گیلان به تبادل نظر پرداختند و خواستار مساعدت و همکاری ایشان در زمینه اجرای پروژه‌های توسعه‌ای شهر رشت شدند.

گیلان شهر :شهردار رشت، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر رشت با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با قدردانی از زحمات شهرداری رشت و اعضای شورای شهر تصریح کرد: رمز موفقیت در شورای شهر حفظ وحدت و انسجام است زیرا افرادی از سلایق و صنف های مختلف با رای مردم انتخاب می شوند؛ لذا چنین مجموعه ای باید یکپارچگی و همدلی خود را حفظ نماید.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید معتقد به کار جمعی باشند، اظهار داشت: کار جمعی نیازمند پذیرش و تعامل است  و تصمیم در شورا یک تصمیم جمعی است و باید به تصمیمات خود پایبند باشند و اختلاف ما بین آنان موجب عدم پیشرفت در عمران و آبادی شهرخواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اهمیت امور زیربنایی و نظارت و کنترل  بر زیر مجموعه درروند ساخت و سازها گفت: باید نظارت های شهرداری بسیار دقیق و کارشناسانه باشد تا در حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله شاهد ویرانی های گسترده و به خطر افتادن جان همشهریان خود نباشیم.

وی مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر در وضع عوارض و ارائه خدمات شهری را از اولویت های شهرداری ذکر نمود و افزود: بین محله های کم برخوردار و سایر محلات نباید تفاوتی در خدمت رسانی مشاهده شود و نابرابری ناجوانمردانه در آن اتفاق نیفتد که موجبات  نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

این مقام ارشد قضایی نسق های زراعی و ملکی را یکی از معضلات شهر رشت عنوان کرد و ابراز داشت: شهرداری ها باید در کمک به اجرای قانون تلاش نمایند و دستگاه قضایی نیز از تصمیمات سازنده و صحیح شورا حمایت خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=38579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics