• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
4

۱۰ همت مالیات بر ثروت اخذ شد/ سهم خانه‌های خالی ۲ میلیارد تومان!

  • کد خبر : 38529
  • 30 مرداد 1402 - 12:51
۱۰ همت مالیات بر ثروت اخذ شد/ سهم خانه‌های خالی ۲ میلیارد تومان!
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه‌های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودروهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.

گیلان شهر /به گزارش خبرنگار مهر، مالیات بر ارث، مالیات‌های اتفاقی، مالیات نقل‌وانتقال سرقفلی، مالیات نقل‌وانتقال سهام، مالیات نقل‌و انتقالات املاک، مالیات تمبر و اوراق بهادار، مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت (با احتساب عرصه و عیان)، مالیات بر انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی گران قیمت و درآمد حاصل از مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از سکنه از مواردی هستند که زیرمجموعه مالیات بر ثروت قرار دارند.

طی ۴ ماه نخست امسال، میزان مالیات دریافتی از محل مالیات بر ثروت در مجموع ۱۰ هزار و ۳۶ میلیارد تومان بوده است.

بر این اساس، درآمد حاصل از مالیات بر ارث ۷۰۱ میلیارد تومان، از محل مالیات‌های اتفاقی ۱۰ میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان و از محل حق تمبر و اوراق بهادار ۷۹۹ میلیارد تومان بوده است.

۱۰ همت مالیات بر ثروت اخذ شد/ سهم خانه های خالی ۲ میلیارد تومان!

از محل نقل‌وانتقال سرقفلی، مالیات نقل‌وانتقال سهام و مالیات نقل‌وانتقالات املاک به ترتیب یک هزار و ۴۸ میلیارد تومان، ۴ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان مالیات اخذ شده است.

اخذ ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات از صاحبان خودروهای لوکس

درآمد دولت از محل مالیات بر واحدهای مسکونی گران قیمت (با احتساب عرصه و عیان) ۶ میلیارد ۸۲۵ میلیون تومان و از محل درآمد حاصل از مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از سکنه ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بوده است.

بر این اساس، صاحبان مالیات بر انواع خودروهای سواری و وانت دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی گران قیمت طی سه ماه نخست سال ۶۹۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=38529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics