• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
4

کشف ۲ هزار سکه ارزی قاچاق در گیلان

  • کد خبر : 38523
  • 30 مرداد 1402 - 12:35
کشف ۲ هزار سکه ارزی قاچاق در گیلان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار سکه ارز ۲ یورویی در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و گفت: ارزش این پرونده قاچاق بیش از یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال برآورد شده است.
گیلان شهر /به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سازمان در برخورد با قاچاق و در هر سطحی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های سازمان تعزیزات برخورد با انواع قاچاق در کشور و سطح استان بوده و در این راه با هیچ فردی مماشات وجود ندارد.

وی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار عدد سکه ارز ۲ یورویی در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و گفت: ارزش این پرونده قاچاق بیش از یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به محکومیت فرد متخلف حوزه سکه در گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ سه میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته  مأموران پلیس امنیت اطلاعات نیروی انتظامی استان گیلان در بازرسی از خودروی سواری، سکه‌ها را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

پایان  پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=38523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics