• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9649
4
درخواست استاندار گیلان از وزیر جهاد کشاورزی:

برنج باقیمانده شالیکاران گیلانی با قیمت مناسب خریداری شود

  • کد خبر : 37694
  • 23 تیر 1402 - 22:08
برنج باقیمانده شالیکاران گیلانی با قیمت مناسب خریداری شود
استاندار گیلان با درخواست از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید منصفانه برنج باقی مانده در بازار، گفت: با توجه به شروع فصل برداشت برنج از وزیر جهاد درخواست دارم اقدامات لازم در خصوص خرید برنج باقی مانده در بازار با قیمت منصفانه که کشاورز متضرر نشود را انجام دهند.

گیلان شهر /وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر یکروزه خود به گیلان با همراهی اسدالله عباسی استاندار با حضور در یک واحد برنجکوبی در شهرستان لنگرود با برنجکاران و بخشی از شالیکاران لنگرودی دیدار و ضمن شنیدن مشکلات آنان دستوراتی را در این خصوص صادر کردند.

نماینده عالی دولت در این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم‌ عدم واردات برنج در فصل برداشت است، اظهار کرد: در فصل برداشت یعنی تا آذر ماه هیچگونه برنحی وارد کشوذ نمی‌شود ولی در سالیان گذشته و با وادرات برنج به منظور تأمین نیازهای داخلی، تعادل بازار برهم خورده و تولید کننده و خریدار با مشکل مواجه شدند.

اسدالله عباسی با درخواست از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص خرید منصفانه برنج باقی مانده در بازار، گفت: با توجه به شروع فصل برداشت برنج از وزیر جهاد درخواست دارم اقدامات لازم در خصوص خرید برنج باقی مانده در بازار با قیمت منصفانه که کشاورز متضرر نشود را انجام دهند.

وی با قدردانی از حضور وزیر جهاد کشاورزی در گیلان، بیان کرد: حضور وزیر جهاد در این استان به طور یقین سبب خیر شده و بسیار امیدواریم در سال زراعی جدید شالیکاران بدون دغدغه به فروش محصول برنج خود با قیمیت مناسب اقدام کنند

وزیر جهاد کشاورزی و همچنین نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در بین کسبه و بازاریان بخش سنگر از توابع شهرستان رشت از آخرین روند وضعیت بازار به ویژه بازار برنج در فصل زراعی به طور میدانی آگاه شده و قول پیگیری حل مشکلات کسبه را دادند.


لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=37694

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics