• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 9649
5
تغییرات پی در پی مدیریتی در استانداری؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، سرپرست دیوان محاسبات البرز شد

  • کد خبر : 37601
  • 20 تیر 1402 - 19:43
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، سرپرست دیوان محاسبات البرز شد
سید محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان که عملکرد پرانتقادی در دوره مسئولیت خود در این جایگاه داشت، به عنوان سرپرست دیوان محاسبات استان البرز منصوب شد.

گیلان شهر /اسحاقی که در کارنامه خود سابقه مدیرکلی دیوان محاسبات اردبیل و معاونت اجرایی دیوان محاسبات گیلان را دارد، بار دیگر از جایگاه معاونت استانداری به دیوان محاسبات اما این بار در استان البرز بر می‌گردد؛ این خود نشان می‌دهد که این تغییر و تحول برای خود او و مردم گیلان مناسب‌تر خواهد بود.

البته برخی تحلیل‌گران معتقدند وی در مدت حضور خود در گیلان نیم نگاهی به استانداری داشت که با عدم ورود عباسی به انتخابات و همچنین انتصاب معاون جدید سیاسی کار برایش سخت شد.

این چندمین تغییری است که در معاونان استانداری گیلان در مدت زمانی کوتاه به وقوع می‌پیوندد.

بلاتکلیفی در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در حالی است که بیش از یک‌سال است این معاونت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی ندارد.

اگر به مهم ترین مسائل استان بنگریم بی‌شک مشکلات اقتصادی با موضوعات نظارت بر بازار و تامین مایحتاج مردم مثل مرغ، گوشت، شکر و کیفیت پخت نان، مشکلات کارخانجات استان و پیگیری سیاست‌های شعار سال و… از وظایف اداره کل هماهنگی امور اقتصادی است.

فی الواقع یکی از مهم ترین آثار و تبعات این حاشیه ها و تعلل، متزلزل شدن جایگاهی است که خود اسدالله عباسی در راس آن است و دود آن به چشم مردم و دولت متبوعش خواهد رفت.

روز گذشته در خبرها آمده بود که سومین مدیر روابط عمومی استانداری در دوران تصدی عباسی با این سمت خداحافظی می کند.

نباید از خاطر ببریم که مهندس قهرمانی و دکتر نجفی استاندارانی بودند که در دوران مدیریتی خود فقط یک مدیرکل روابط عمومی داشتند و تا آخر با آن‌ها کار و حمایت کامل کردند. دوره ای که بارها از سوی رسانه ها به عنوان دوران شکوفایی روابط عمومی استان نام برده شد.

از طرف دیگر ماه‌ها است که اداره کل امور شهری استانداری نیز مدیرکل تمام وقت نداشته و مدیرش در مسیر رشت و آستانه بود و هم اکنون نیز حتی از داشتن سرپرست بی‌بهره است.

نباید از خاطر ببریم که اداره کل بازرسی استانداری هم هفته گذشته برای دقایقی دارای سرپرست شد و بلافاصله خبر آن از سایت استانداری حذف گردید.

به نظر می‌رسد عدم ثبات مدیریتی در گیلان که ناشی از تصمیمات و انتخاب‌های اشتباه استاندار گیلان در برگزیدن برخی افراد برای جایگاه‌های نامتناسب با توانایی و کارنامه‌ آنان است، می‌ تواند آسیب های جبران ناپذیری به گیلان و اعتماد افکار عمومی به مدیریت دولت در استان وارد کند.گیل خبر

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=37601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics