• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 9649
3
کارگرنیا میهمان برنامه یار دوازدهم شد؛

بودجه ۶۰ میلیارد تومانی برای سپیدرود و داماش تصویب می‎شود؟

  • کد خبر : 37338
  • 04 تیر 1402 - 12:08
بودجه ۶۰ میلیارد تومانی برای سپیدرود و داماش تصویب می‎شود؟
کارگرنیا در پاسخ به این سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر از طرف شهرداری درخواست بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای سپیدرود و ۳۰ میلیارد تومانی برای داماش بیاید، شوا موافقت می‌کند، پاسخ داد: شهرداری باید منابع لازم را نیز مشخص کند.

گیلان شهر /هفته گذشته مسعود نصرتی معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به صورت تلفنی میهمان برنامه «یار دوازدهم» شبکه باران بود و در بخشی از برنامه گفت که شهرداری رشت و سایر شهرداری ها برای تیمداری می‌توانند در بودجه سالیانه در اجرای ماده ۱۶ اعتبارات لازم را پیش بینی کنند تا به تصویب شورا برسد.

اما شب گذشته حمدحسین واثق کارگرنیا که در برنامه «یار دوازدهم» حضور پیدا کرده بود، درباره این موضوع اظهار کرد: در قانون شهرداری‌ها از تیمداری حرفه ای منع شده اما و هم اکنون سپیدرود و داماش نیز در موقعیت حرفه ای قرار ندارند.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه شهرداری رشت اجازه تولی گری این تیمها را دارا است، بیان کرد: اما برای شهرداری رشت تولی گری بسیار مشکل است چرا که در شهر کارهای عقب مانده زیادی داریم و ضمن اینکه شهرداری ها بودجه ثابتی ندارند.

کارگرنیا در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه پس تکلیف ماده ۱۶ بودجه سالیانه چه می‌شود، اظهار داشت: شهرداری ها درآمد هزینه هستند و کل بودجه خود را باید از محل عوارض دریافتی از مردم تامین و مجدد هزینه کنند.

در بخشی دیگری از برنامه سعید علیپور مجری کارشناس برنامه یار دوازدهم با اشاره به تصویب کمک ۵۰۰ میلیونی به سپیدرود خطاب به کارگرنیا گفت: این اتفاق درحالی رخ داده که در سال ۹۵ و زمانی هم که خود شما عضو شورا بودید ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیارد تومان برای کمک به سپیدرود تصویب شد و چگونه میشود که در سال ۱۴۰۲ این رقم به ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

رییس شورای شهر رشت در واکنش به این سوال اظهار کرد: بودجه های مصوب برای کمک به بازیکنان سپیدرود و داماش است نه اینکه بودجه سالیانه آن تیم ها نها باشد.

 

کارگرنیا با اشاره به بودجه سالانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: این رقم ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و این بودجه در اختیار شهرداری برای مباحث ورزشی، فرهنگی و اجتماعی قرار دارد.

وی شهرداری را متولی ورزشهای همگانی عنوان کرد و گفت: شهرداری این اختیار را دارد که بخشی از بودجه را برای کمک به سپیدرود و داماش اختصاص دهد اما این تجربه در گذشته داشتیم که وقتی یک تیم احساس کند حامی قوی دارد به خوبی خودش را نشان می دهد و سال ۹۴ این اتفاق برای سپیدرود رخ داد.

رییس شورای شهر رشت در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: اگر آقای شهردار این توانایی را داشته باشد که بتواند به این تیمها کمک کند میتواند لایحه بدهد و ما در شورا موافقت می کنیم.

کارگرنیا در پاسخ به این سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر از طرف شهرداری درخواست بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای سپیدرود و ۳۰ میلیارد تومانی برای داماش بیاید، شوا موافقت می‌کند، پاسخ داد: شهرداری باید منابع لازم را نیز مشخص کند، اینکه ما قول بدهیم ۶۰ میلیارد تومان را مصوب میکنیم بلاخره بحث تامین منابع آن هم باید دیده شود.

وی ادامه داد: هرکجا که آقای شهردار احساس کند که میتواند کمکی کند و به کمک شورا نیاز داشته باشد ما هم کمک میکنیم، باتوجه به اینکه ورزش اول استان و شهر ما فوتبال است و میتواند ورزشگاه بهترین مرکز برای تخلیه انرژی جوانان باشد ما وظیفه داریم که برای جوانان ابزار و امکانات لازم را فراهم کنیم.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=37338

برچسب ها

خبر های مرتبط

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
09اردیبهشت
ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics