• امروز : یکشنبه - ۱۳ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 9506
2
شوقی در بازدید از سامانه ۱۳۷

برخورد قانونی در صورت عدم تکریم ارباب رجوع | پیام‌های شهروندان به صورت روزانه رصد و پیگیری شوند

  • کد خبر : 36481
  • 04 خرداد 1402 - 23:04
برخورد قانونی در صورت عدم تکریم ارباب رجوع | پیام‌های شهروندان به صورت روزانه رصد و پیگیری شوند
رحیم شوقی شهردار رشت روز چهارشنبه سوم خرداد ۱۴۰۲ به همراه مدیر بازرسی شهرداری از مرکز ارتباطات مردمی سامانه ۱۳۷ بازدید به عمل آورد و با پرسنل آن به گفت‌وگو پرداخت.

گیلان شهر /رحیم شوقی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع چه به صورت حضوری چه از طریق سامانه ۱۳۷ وظیفه مجموعه کارکنان شهرداری است بنابراین در صورت‌عدم اجرا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شهردار رشت خدمت به مردم را رسالت شهرداری دانست و ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به دو اصل مهم عدالت اداری و شفافیت گفت: شهرداری در راستای تحقق این امر نیروهای کاری لازم را در اختیار دارد اما در اینجا باید سازوکار لازم برای اجرای درست امورات همراه با نظارت درست و دقیق هم تعریف بشود.

شوقی با بیان اینکه وضعیت فعلی سامانه ۱۳۷ نیاز به بازبینی دارد یادآور شد: کلیه معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری رشت موظف به اجرای دستورالعمل‌های صادره از سوی بازرسی و مسئول سامانه ۱۳۷ هستند.

وی تصریح کرد: ایجاد ارتباط سازمانی بین عملکرد سطح اجرایی مدیران و کارشناسان و ارزیابی آن توسط سامانه ۱۳۷ و برنامه ریزی مشوق‌ها و تنبیه‌های اداری از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرند.

شهردار رشت در ادامه اضافه کرد: پیام‌های شهروندان باید به صورت روزانه رصد و پیگیری شوند و پاسخگویی به درخواست‌های مردم به کوتاه‌ترین زمان ممکن برسد.

شوقی اضافه کرد: البته باید در اینجا تاکید کنم که صرف پاسخگویی به سامانه و جمع‌آوری درخواست شهروندان ملاک نیست بلکه باید تماس شهروندان به خروجی عملکرد در مناطق و رضایت آنان منجر شود.

وی به مبحث روکش آسفالت و ساخت و سازهای شهری نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه باید به صورت هفتگی گزارشی از اقدامات تهیه و به بنده ارسال شود تا مشخص گردد خروجی کارها به چه صورتی است.

ایزدی مسئول سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری رشت نیز در این جلسه عنوان کرد: علاوه بر سامانه ۱۳۷، شهروندان از طریق ایمیل و یا اپلیکیشن چشم شهروند هم می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را جهت رسیدگی برای شهرداری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه ایرادات سیستمی و منابع انسانی سامانه ۱۳۷ احصا شده که باید اصلاح شوند گفت: پس از ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ موارد جهت پیگیری و رفع به بخشهای متولی و زیرمجموعه شهرداری رشت ارسال می‌شوند.

لازم به ذکر است، شهردار رشت در پایان این بازدید از پرسنل سامانه تلفنی ۱۳۷ و تلاش بی‌وقفه آنان برای ثبت و پیگیری درخواست شهروندان قدردانی کرد و خواستار جدیت بیشتر مجموعه باعدم پاسخگویی مدیران شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=36481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics