• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
2

خبر خوش آغاز اجرای ممیزی املاک در رشت

  • کد خبر : 36304
  • 30 اردیبهشت 1402 - 23:01
خبر خوش آغاز اجرای ممیزی املاک در رشت
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت : ۱۶۰ واحد مسکونی شهرداری رشت که سالهاست به حال خود رها شده اند هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

درآمد پایدار برای شهرداری رشت رقم می خورد

گیلان شهر :رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز پس از حضور در صحن شورا با اشاره به ملاک های انتخاب شوقی به عنوان شهردار رشت اظهار کرد: تجربیات مدیریتی و تخصص در مباحث عمرانی و پاکدستی و صداقت در گفتار موجب شد تا شورا نسبت به انتخاب وی برای جایگاه شهردار رشت اقدام کند.

خبر خوش آغاز اجرای ممیزی املاک در رشت

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه تا به امروز صداقت گفتار و صداقت عمل را در شهردار رشت مشاهده کرده ایم افزود: ان شاا طی نشست های مشترک نیازمندی های شهر بررسی و همواره شاهد صداقت گفتار و عمل در شهردار رشت و تیم همراه وی با هدف اعتلای هر چه بیشتر شهر رشت و رفع دغدغه های شهروندان باشیم.
با مدیرانی که درباره وضعیت املاک شهرداری رشت در مسکن مهر کوتاهی و قصور کرده اند برخورد قانونی صورت بگیرد
وی به پروژه شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت : امیدواریم تا پایان سال با اجرای این پروژه شاهد روان سازی بار ترافیکی در مناطقی از شهر رشت باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دریافت تسهیلات مربوط به ردیف بودجه شهرداری رشت تصریح کرد: شهردار بابت دریافت تسهیلات تمرکزش را بر روی یک بانک قرار ندهد و به ظرفیت دیگر بانک های عامل نیز توجه داشته باشد.
کارگرنیا به خبر خوش شهردار رشت مبنی بر اجرای ممیزی املاک در منطقه چهار این شهر اشاره کرد و گفت : ان شاا بتوانیم با اجرای ممیزی املاک به منابع درآمدی پایدار برای رشت دست پیدا کنیم و در موضوع تفکیک زباله از مبدا نیز انتظار داریم کارها با سرعت اجرایی شود.
وی با تاکید به تعیین تکلیف ۱۶۰ واحد مسکونی متعلق به شهرداری رشت در مسکن مهر بیان کرد: سالهاست که املاک شهرداری به حال خود رها شده است و به علت بی توجهی های مدیران وقت بسیاری از تاسیسات و تجهیزات داخلی متعلق به این ساختمان ها نیز به سرقت رفته است و انتظار داریم شهردار رشت هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این املاک اقدام کند و با مدیرانی که در نگهداری این املاک کوتاهی و قصور کرده اند و موجب ضرر و زیان به بیت المال شده اند نیز به صورت قانونی برخورد شود.
رئیس شورای شهر رشت با اشاره به تملک حرایم رودخانه ها تصریح کرد: برخی از املاک حرایم رودخانه ها در وضعیت نامناسبی هستند و شهرداری می تواند با بهره مندی از ۱۶۰ واحد مسکونی متعلق به شهرداری رشت واقع در مسکن مهر نسبت به تملک املاک موجود در حرایم رودخانه ها اقدام کند.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=36304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics