• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
2

محمد مهاجری: اکثریت مردم در انتخابات آینده شرکت نمی‌کنند

  • کد خبر : 35870
  • 05 اردیبهشت 1402 - 22:23
محمد مهاجری: اکثریت مردم در انتخابات آینده شرکت نمی‌کنند
فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: طرفداران دولت سابق و بخش عمده‌ای از مردم حاضر به شرکت در انتخابات نیستند.

به گزارش گیلان شهر : اقتصادآنلاین نوشت: در خصوص جلسه قالیباف با حدادعادل، ناطق نوری و علی لاریجانی، محمد مهاجری، فعال سیاسی گفت: هیچ نگاهی به این دورهمی ندارم، جز اینکه یک افطاری ساده بوده است. واقعا تحلیل دیگری نسبت به این اتفاق ندارم.

وی در مورد روند انتخابات مجلس و ارائه لیست از سوی سیاستمداران مطرح کرد: من اطلاعات ندارم. دوستان اصولگرای ما به شدت از عملکرد دولت فعلی ترسیده‌اند و نگران هستند که در دولت و مجلس بعدی مخالفان این دولت و مجلس روی کار بیایند.

مهاجری در ادامه بیان کرد: من می‌خواهم بگویم اصلاً ترس بی جایی است. برای اینکه طرفداران دولت سابق و بخش عمده‌ای از مردم حاضر به شرکت در انتخابات نیستند.

وی توضیح داد: دلیلش هم این است که مردم عموماً نتیجه گرا هستند و دولت قبل نتوانست نتیجه مناسبی را ارائه دهد. شعار برجام و بهبود اقتصادی دادند و نتیجه چه شد؟ حال مجلس بعدی لیست ارائه دهند، قرار است چه نتیجه‌ای داشته باشد؟

این فعال اصولگرا اشاره کرد: بنابراین من فکر می‌کنم در کف جامعه در حال حاضر که ۱۰ ماه مانده به انتخابات رغبت زیادی برای حضور در انتخابات وجود ندارد. به همین دلیل کسانی که می‌گویند روحانی، لاریجانی یا ناطق نوری برای انتخابات آماده می‌شوند، در واقع به شکلی ترس خودشان را بروز می‌دهند که مبادا آنها بیایند و شروع می‌کنند به تخریب آنها.

مهاجری اظهار کرد: مجلس بعدی هم با همان ۱۵ درصد از مردم که در انتخابات گذشته مجلس فعلی شرکت کردند و با همین اکثریت اصولگرا شکل خواهد گرفت و دعوای انتخاباتی بین پایداری‌ها با بقیه اصولگراها خواهد بود. از جریانات اصلاح‌طلب مگر کسی مستقل شرکت کند، وگرنه برای اصلاح‌طلبان این انتخابات نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: زیرا هیچ شرایطی مبنی بر باز شدن شرایط سیاسی کشور که کاندیداهای مختلف با سلایق مختلف بیایند، وجود ندارد.

در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف علی لاریجانی و حسن روحانی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری این فعال اصولگرا گفت: هر دو بزرگوار را عاقل‌تر از این می‌دانم که وارد این جریان شوند.

مهاجری در ادامه بیان کرد: حتی اگر دولت آقای رییسی بتواند تورم را ۲۰ درصد کاهش دهد باز مردم رغبتی برای شرکت در انتخابات ندارند. شما برای شرکت در انتخابات یا باید انگیزه سیاسی داشته باشید یا انگیزه اقتصادی و معیشتی. انگیزه سیاسی به کلی مرده و انگیزه معیشتی هم با دولت آقای رییسی چیزی را رقم نخواهد زد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=35870

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics