• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3

استقلال۲- پرسپولیس۲ / پرسپولیس صدر جدول را پس گرفت

  • کد خبر : 35206
  • 29 آذر 1401 - 19:21
استقلال۲- پرسپولیس۲ / پرسپولیس صدر جدول را پس گرفت
دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به میزبانی آبی ها از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت تا نود و نهمین دربی مهیج پایتخت را برگزار کنند.

گیلان شهر :دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته دوزادهم لیگ برتر در حساس‌ترین بازی هفته از ساعت ۱۷:۳۰به مصاف هم رفتند. این نود و نهمین دربی پایتخت محسوب می شود.

ورزشگاه: آزادی

داور: زاهدی‌فر

کمک‌ها: سعید قاسمی و محمدجواد مداح

اخطار: سعید مهری و آرش رضاوند(استقلال)

 ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی (۶۰- پیمان بابایی)، سعید مهری (۶۰- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند، روزبه چشمی (۶۰- زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
سرمربی: ساپینتو

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی (۶۳- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی‌نیا (۶۳- سروش رفیعی)، میلاد سرلک، سعید صادقی(۸۸-فرشاد فرجی)، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه (۶۳- محمد عمری)​
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس: 

دقیقه ۷: استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد اما ارسال سلمانی را بیرانوند با خروجی مطمئن در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۸: ارسال خوب عالیشاه از جناح راست در دهانه دروازه به ضربه نوک پای ترابی همراه شد که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۲: سیلوا از خط دفاعی با پاسی قطری توپ را به سمت چپ برد و سلمانی پس از تصاحب توپ، ارسال خود را به داخل محوطه شش قدم انجام داد اما مطهری توپ را مثل یک‌ مدافع دور کرد.

دقیقه ۴۱: کمال کامیابی‌نیا داخل محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما کاپیتان آبی‌ها با شیرجه‌ای بلند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۵: ترابی در محوطه جریمه استقلال و در سمت راست صاحب توپ شد اما پاس عرضی خطرناک او را سیلوا برید و مانع فروپاشی دروازه استقلال برای دومین بار شد.

دقیقه ۵۵: ارسال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ را حسینی به سختی و در دو مرحله به کمک مدافع استقلال دور کرد.

دقیقه ۵۸: مهدی ترابی در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال خود را به محوطه شش قدم فرستاد اما حسینی با خروجی به موقع مانع گلزنی سرخ‌ها شد.

دقیقه ۷۳: کرنر ارسالی پرسپولیس به صورت ناقص توسط مدافعان استقلال دور شد اما شلیک بازیکنان این تیم از پشت محوطه جریمه را نیک نفس به خوبی دور کرد.

دقیقه ۷۵: ضد حمله آبی‌ها از زمین خودی شروع شد و پاس قایدی به پیمان بابایی رسید و او تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس با سرعت خود جلو رفت اما لحظه ارسال پاس به قایدی، پور علی گنجی توپ را برید و مانع دریافت گل سوم تیمش شد.

پرسپولیس و استقلال

شرح گل: 

استقلال۰- پرسپولیس۱، دقیقه ۱۷: روی ارسال زیبای مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی گولسیانی با توجه به قد و قامت بلند خود با ضربه سر دروازه آبی ها را گشود.

استقلال۱- پرسپولیس۱، دقیقه ۳۰: روزبه چشمی با ضربه سر در حالی که مدافعان و دروازه بان پرسپولیس به در خیال آفساید به سر می بردند دروازه سرخ ها را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

استقلال۲- پرسپولیس۱، دقیقه ۵۰: ارسلان مطهری روی اشتباه و تعلل مدافعان پرسپولیس به راحتی در محوطه جریمه پرسپولیس چرخید و با روی پا دروازه بیرانوند را برای بار دوم برای استقلال باز کرد.

استقلال۲- پرسپولیس۲، دقیقه ۹۰: باردیگر پرسپولیس توانست توسط گولسیانی به گل برسدو روی ضربه کرنر ارسالی از جناح چپ دروازه استقلال مدافع بلند قامت پرسپولیس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=35206

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics