• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
6

وزیر اقتصاد: اجازه تعطیل شدن واحد‌های تولیدی به دلیل مالیات را نمی‌دهیم

  • کد خبر : 34347
  • 05 آبان 1401 - 20:53
وزیر اقتصاد: اجازه تعطیل شدن واحد‌های تولیدی به دلیل مالیات را نمی‌دهیم
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: اگر مالیات باعث تعطیلی واحد‌های تولیدی شود قطعا مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد و اجازه تعطیل شدن واحد‌های تولیدی به دلیل مالیات را نمی‌دهیم.

گیلان شهر /به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، سید احسان خاندوزی بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: وضعیتی که امروز شاهد آن هستیم محصول نظام اداری و سیاست‌گذاری نادرست در سال‌های گذشته است؛نظام تغییر در مناسبات، سیاست‌ها و قواعد از سطوح پایینی کشور باید آغاز و به تدریج نتیجه این تغییر رویکرد حاصل و مشهود شود.

وی افزود: مسیر نادرست چندسال گذشته در دولت سیزدهم در حال تغییر است و چراغ و نقشه راه وزارت اقتصاد حرکت به سمت عدالت منطقه‌ای است.

خاندوزی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار کارآفرین کشور به صورت الکترونیک مجوز دریافت کرده‌اند و در حال فعالیت هستند، گفت: به مردم قول می‌دهم آثار اصلاحات اقتصادی انجام شده امروز را طی چند سال آینده خواهند دید.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به ایجاد تناسب در وصول مالیات در استان تصریح کرد: اگر مالیات باعث تعطیلی واحد‌های تولیدی شود قطعا مورد به مورد بررسی و رسیدگی می‌کنیم و اجازه تعطیل شدن واحد‌های تولیدی به دلیل مالیات را نمی‌دهیم.

وی گفت: رعایت حقوق واحد‌های تولیدی در بحث وصول مالیات انجام گرفته و دستور داده‌ایم مراعات شود و نهایت همکاری با تولیدکنندگان داریم حتی اگر بدهی معوق داشته باشند.

خاندوزی افزود: درگاه ملی مجوزها در دوره تکلیف قانونی از پنجم فروردین ۱۴۰۱ تاکنون راه‌اندازی شده و نزدیک به ۳۹۰ هزار درخواست مجوز کسب و کار را دریافت کرده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: مجموع میزان عوارض آلایندگی به شهرداری برگشت و میزان مالیات‌ها خیلی بیشتر از سال ۱۳۹۹ بود که این امر نخستین اقدام تحولی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: منابع بانکی متعلق به مردم است و برای رضایمندی مردم باید این تخصیص‌ها به شیوه عادلانه انجام شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=34347

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics