• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
4

فرمانده انتظامی استان گیلان: بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات ‌”بومی” نبودند

  • کد خبر : 34114
  • 15 مهر 1401 - 22:35
فرمانده انتظامی استان گیلان: بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات ‌”بومی” نبودند

گیلان شهر/به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: با دلاورمردی‌های پلیس، بسیج و سپاه توانستیم یک بار دیگر پوزه دشمن را به خاک بمالیم و برگ ذرین دیگری بر افتخارات نیروهای […]

گیلان شهر/به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: با دلاورمردی‌های پلیس، بسیج و سپاه توانستیم یک بار دیگر پوزه دشمن را به خاک بمالیم و برگ ذرین دیگری بر افتخارات نیروهای مسلح اضافه کنیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این ایام شاهد هجمه‌های زیادی علیه پلیس بودیم اما سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب مایه دلگرمی بود و ایشان از عملکرد پلیس دفاع کردند و مردم بصیر هم با شرکت در راهپیمایی‌ها از عملکرد پلیس دفاع کردند که‌ جای تقدیر دارد.

سردار ملکی با بیان اینکه بسیج همیشه در صحنه و سپاهِ عزیز برای مقابله با اغتشاشات در استان کنارمان بودند تصریح کرد: در شب دوم، امان را از اغتشاشگران گرفته و زمین‌گیرشان کردیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: بسیاری از دستگیرشدگان اغتشاشات در استان بومی گیلان نبودند و از نقاط مختلف کشور برای اغتشاش وارد استان گیلان شده بودند.

سردار ملکی به آغاز هفته فراجا و دستاوردهای پلیس گیلان در ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: انهدام باندهای هرمی در سطح استان، کشف ۱۱ باند کلاهبرداری، کسب رتبه‌های برتر در حوزه اقدامات الکترونیکی‌، کشف کالاهای قاچاق و تمرکز بر مبادی ورودی کالاها و گمرکات استان و کاهش جانباختگان ناشی از تصادفات در استان تنها گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس گیلان بوده است.

وی برخورد با اراذل و اوباش را یکی از مطالبات مردم از پلیس برشمرد و بیان کرد: با پشتیبانی خوب قضایی در استان، برخوردهای قاطعی با اراذل و اوباش صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان به مزایای ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط پلیس اشاره کرد و گفت: در این راستا بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها در کلانتری‌ها به مصالحه ختم می‌شود و کار به مرجع قضایی کشیده نمی‌شود.

انتهای پیام/۶۱۲/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=34114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics