• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 9649
6

پس از چند ماه، گیلان دوباره قرمز کرونایی شد

  • کد خبر : 31860
  • 30 بهمن 1400 - 14:35
پس از چند ماه، گیلان دوباره قرمز کرونایی شد

گیلان شهر : بر اساس آخرین ارزیابی‌ها شهرستان‌های شفت و آستارا هم که پیش از این نارنجی بودند به رنگ قرمز کرونایی درآمدند.  در حال حاضر فقط شهرستان رضوانشهر در گیلان نارنجی است. از ١٨ دی ماه امسال با کاهش شمار مبتلایان و بیماران بستری تمامی ١٧ شهرستان استان گیلان وارد رنگ‌بندی آبی شده بودند […]

گیلان شهر : بر اساس آخرین ارزیابی‌ها شهرستان‌های شفت و آستارا هم که پیش از این نارنجی بودند به رنگ قرمز کرونایی درآمدند.

 در حال حاضر فقط شهرستان رضوانشهر در گیلان نارنجی است.

از ١٨ دی ماه امسال با کاهش شمار مبتلایان و بیماران بستری تمامی ١٧ شهرستان استان گیلان وارد رنگ‌بندی آبی شده بودند که این وضعیت برای کمتر از سه هفته تداوم داشت، رنگ نارنجی از ششم بهمن و زرد از هشتم همین ماه بار دیگر در نقشه کرونایی گیلان قرار گرفت.

آمار بستری‌های مبتلا به بیماری کووید ۱۹ از ۲۹ دی ماه امسال در گیلان روند افزایشی را طی می‌کند، بر اساس آخرین آمار امروز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، ۲۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ نفر بستری شدند و ۳۵ بیمار بدحال تحت مراقبت های ویژه قرار دارند، در حالیکه بیست و هشتم ماه گذشته تعداد بستری های مبتلا به کرونا ۱۱۸ نفر بود.

رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تزریق واکسیناسیون کامل همچنان مورد تاکید است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=31860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics