• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 9649
5
در شورای برنامه ریزی گیلان انجام شد؛

هشدار استاندار گیلان به بانک های غیر فعال در بخش تولید

  • کد خبر : 31732
  • 21 بهمن 1400 - 19:49
هشدار استاندار گیلان به بانک های غیر فعال در بخش تولید
استاندار گیلان با هشدار به بانک هایی که در عرصه بنگاهداری فعال هستند، گفت: اجازه فعالیت به بانک های غیر فعال در بخش تولید را در گیلان نمی دهم.

گیلان شهر /به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان، اظهار کرد: رسوب موجود در تالاب انزلی خریدار دارد و می‌توان آن را تهاتر کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در تصمیم گیری ها نگاه کارشناسی و دقیق بیش از هر چیزی اهمیت دارد، افزود: به نگاه مردم باید توجه شود زیرا مردم نیز اعضای شورا را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده اند و یک رضایت نسبی در تعامل با آنها در تصمیم گیری ها باید ایجاد شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر جهاد تبیین و ضرورت شفاف سازی، گفت: سفر رئیس جمهور به گیلان پر خیر و برکت بود و دستاوردهای سفر باید توسط دستگاه‌های مختلف برای مردم بازگو شود.

خدمات دولت بازگو شود

عباسی با بیان اینکه خدمات دولت را برای مردم بازگو کنید تا آنها لذت خدمت را بچشند، تأکید کرد: اجازه ندهید رخنه‌ای در کارها ایجاد شود و مردم خیال کنند مانند دولتمردان دوره قبل بی حال و بی رمق هستید.

وی با اشاره به اینکه دشمن دیکتاتوری رسانه‌ای ایجاد کرده و می‌خواهد نظام را در دنیا ناکارآمد جلوه دهد، بیان کرد: اگر برکات و خدمات انقلاب را نگوییم دیگران آن را وارونه جلوه داده و دروغ می‌گویند و مردم نیز فکر می‌کنند ما هیچ کاری نمی‌کنیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: اگر تلاش خود را کردید و به دلایل مختلف نتوانستید کاری انجام دهید از مردم عذرخواهی کنید و بدانید که آن‌ها این موضوع را از ما می‌پذیرند.

وی از اساتید دانشگاه، نخبگان و دانشگاهیان خواست که مدیریت استان را به چالش بکشند و ادامه داد: باید با جوانانی که تشنه یادگیری هستند و روحیه مطالبه گری و انتقادی دارند جلسات و نشست‌هایی برگزار کنیم تا ما را به چالش بکشند.

اجازه فعالیت به بانک‌هایی که بنگاه داری می‌کنند داده نمی‌شود

عباسی افزود: اگر بانکی در بخش تولید فعال نباشد و بنگاه داری کند آن را خراب می‌کنم و اجازه فعالیت به آن نمی‌دهم و در سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان نیز این اختیار به بنده داده شده و در این خصوص با کسی شوخی ندارم.

وی خطاب به مدیران استان گیلان گفت: اگر مدیریت تحولی و جهادی داشته باشید از شما حمایت می‌کنم در غیر این صورت فکر دیگری کرده و روش دیگری را در پیش می‌گیرم.

وی با اشاره به نزدیک شدن پیک ششم با شیوع سویه امیکرون، تصریح کرد: راه‌های پیشگیری همان واکسیناسیون است و از مردم و کارکنان و کارمندان در گیلان تقاضا دارم که امر واکسیناسیون را جدی تر بگیرند.

عباسی با بیان اینکه ۲۲ بهمن تجلی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، در برگزاری مراسم دهه فجر باید شرایطی را در نظر بگیرید که سلامتی مردم به خطر نیفتد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=31732

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics