• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
6

شهردار پیربازار تقصیر را گردن رسانه ها انداخت!*

  • کد خبر : 31053
  • 11 دی 1400 - 22:23
شهردار پیربازار تقصیر را گردن رسانه ها انداخت!*

گیلان شهر /به گزارش خزرآنلاین، نهم دی ماه بود که رییس شورای اسلامی شهر پیربازار از ضرب و شتم نیروی خدماتی شهرداری پیربازار به دست شهردار خبر داد و گفت: پس از تایید اعضای اصلی شورای شهر پیربازار، این اعضا برای انجام وظایف خود به شهرداری رفتند که یکی از نیروهای خدماتی بر حسب برنامه […]

گیلان شهر /به گزارش خزرآنلاین، نهم دی ماه بود که رییس شورای اسلامی شهر پیربازار از ضرب و شتم نیروی خدماتی شهرداری پیربازار به دست شهردار خبر داد و گفت: پس از تایید اعضای اصلی شورای شهر پیربازار، این اعضا برای انجام وظایف خود به شهرداری رفتند که یکی از نیروهای خدماتی بر حسب برنامه همیشگی برای اعضای جدید چای برد که با واکنش منفی شهردار وقت مواجه شد.

♨️علی معصومی افزود: شهردار به این نیروی خدماتی گفت که حق پذیرایی از اعضای شورا را ندارد و این نیرو هم گفت که وظیفه‌اش پذیرایی از همه کارکنان و ارباب رجوعان است.

‼️وی افزود: شهردار با شنیدن این حرف نیروی خدماتی به شدت عصبانی شد تا جایی که او را به باد کتک گرفت و خواست وی را از ساختمان شهرداری بیرون کند که سرانجام با ورود و وساطت پلیس از این کار منصرف شد.

?حالا و با گذشت چند روز از این اتفاق، شهردار پیربازار در واکنش به خبر ضرب و شتم نیروی خدماتی شهرداری بیانیه ای صادر کرد.

〽️در بیانیه شهردار پیربازار آمده است:

بسمه تعالی
بیانیه شماره یک
مردم شریف شهر پیر بازار
دغدغه مندان عدالت
و هموطنان گرامی

سلام علیکم

از همان روز نخستین که با تردید، مسئولیت خطیر شهرداری را پذیرفتم عزمی جز اعتلا و ابادانی دیار مادری نداشتم و ندارم.

زمان چندانی لازم نبود تا در قامت شهردار دریابم که این حجم از مشکلات و معضلات این دیار زرخیز دلیلی جز فساد عمیق باندهای هزار فامیل و تغذیه ایشان از حقوق تک تک شهروندان ندارد.

باندی که برای حفظ قدرت و تضمین دسترسی به اموال مردم از هیچ کاری فروگذار نیست.

عزم کردم که دست متجاوزین از اموال عمومی و خصوصی را قطع کنم و هیچ خط قرمزی را جز قانون و حق الناس به رسمیت نشناسم. از همان ابتدا میدانستم که مبارزه با فساد هزینه زا است و باید به پای آن ایستاد و ایستادم.

کارشکنی ها از یمین و یسار و بالا و پایین شدت گرفت و تا همین لحظه ادامه دارد. این روزها که همشهریان و هم وطنان دغدغه مند، آزرده خاطر شاهد اخباری وارونه و جهت دهی شده در مورد تعرض فیزیکی اینجانب به یک کارگر خدماتی هستند کارشکنی ها و فشار ها از پرده بیرون افتاده و باند فساد با تمام قوا به میدان آمده است.

این فرصت را مغتنم میدانم:
و اولا اطمینان میدهم به زودی شرح کامل و مستندی از این شانتاژ رسانه ای و عملیات ترور شخصیت را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع دغدغه مندان منتشر نمایم. باشد که حق آشکار گردد.

ثانیا اطمینان میدهم این ناجوانمردی رسانه ای، ذره ای در عزم اینجانب برای دفاع از حقوق شهروندان خلل ایجاد نکرده است و چه بسا انگیزه ای مضاعف در این مبارزه به من بخشیده باشد.

با استعانت از ذات الهی و با درخواست یاری از شهروندان، بیانیه هایی در تشریح ابعاد تجاوزگری باندهای زر اندوز به حق مردم منتشر خواهد شد.

در این مسیر مدد میجویم از ذات پاک خاتم پیامبران صلوات الله علیه که فرمودند:
قُلِ الحَقَّ، ولا تَأخُذکَ فِی اللّهِ لَومَهُ لائِمٍ
حق را بگو و در راه خدا، از ملامت هیچ ملامت‌گرى نهراس.

گیلان شهر  برای روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا هر زمان آماده دریافت مستندات و همچنین توضیحات شهردار و مجموعه شهرداری پیربازار است و شفافیت و انتشار حقیقت را مسئولیت خود می داند.

سجاد علیپور آبان ماه امسال به عنوان اولین شهردار پیربازار انتخاب شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=31053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics