• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9649
1

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی، ساعت۲۴ امشب

  • کد خبر : 29718
  • 07 شهریور 1400 - 21:17
آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی، ساعت۲۴ امشب
مدیرکل امور مالیاتی گیلان: مودیان مالیاتی فقط تا ساعت۲۴ امشب، ۷ شهریور مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی سال۹۹ خود را ارائه دهند.
به گزارش گیلان شهر :محسن محمدی پور گفت: مطابق قانون مالیات‏های مستقیم و به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری سال۹۹ تا ساعت۲۴ امشب، ۷شهریور است.

وی افزود: بر اساس مصوبه مورد نظر، موارد تعیین شده قانون مالیات‏های مستقیم جاری و یا مربوط به سال‌های گذشته که مهلت انقضای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و سررسید پرداخت مالیات آن‌ها تا تاریخ ۳۱تیر ۱۴۰۰ بود و این مدت تا پایان مردادماه تمدید شده بود، حداکثر تا ساعت۲۴ امشب مهلت دارند، اظهارنامه‌های خود را ارائه و مالیات خود را به صورت الکترونیک پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات، معافیت‌های مالیاتی و یا تشویق‌های قانونی، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است گفت: فعالان اقتصادی اظهار نامه‌های خود را به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مالیات به نشانی WWW.INTAMEDIA.IR ارسال و مالیات خود را پرداخت نمایند.

محسن محمدی پور تاکید کرد: چنانچه مؤدیان مالیاتی، مالیات خود را پرداخت نکرده و اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر ارائه نکنند، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=29718

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics