• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
2

انتقاد تند روحانی از رفتار صداوسیما

  • کد خبر : 29151
  • 20 خرداد 1400 - 0:15
انتقاد تند روحانی از رفتار صداوسیما
انتقاد تند روحانی از رفتار صداوسیما در مناظره ها در حضور علی عسگری: آقای صداوسیما که سوال طراحی کردید؛ چرا جنگ اقتصادی را کنار گذاشتید؟ / بعد از اینکه سیل اعتراض ها آمد، در مناظره دوم، دو کلمه در این باره گفتند / چرا نمی‌گویید دولت کشور را از شمول فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج کرد؟ چرا نمی‌گویید با برجام موافقید یا مخالفید؟ الان تنها راه کشور، بازگشت به برجام است / الحمدلله همه می‌گویند ما طرفدار پهنای باند هستیم؛ این باند اخیرا چقدر خوب شده؛ پهنایش قبلا خیلی ها را اذیت می‌کرد

حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیات دولت به رفتار انتخاباتی صداوسیما به شدت اعتراض کرد. در این جلسه رییس صداوسیما نیز حضور داشت.

حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیات دولت به رفتار انتخاباتی صداوسیما به شدت اعتراض کرد.

به گزارش گیلان شهر ، حسن روحانی در این جلسه که علی عسگری، رییس صداوسیما نیز در آن حضور داشت،  گفت: آقای صداوسیما که سوال طراحی کردید، چرا در بخص اقتصادی، جنگ اقتصادی را نگفتی؟ چرا فراموش کردی؟ بعد از اینکه سیل اعتراض ها آمد در مناظره دوم، دو کلمه گفتند. واقعیت ها را به مردم بگویید. ما در دوره جنگ اقتصادی بودیم.

او همچنین خطاب به نامزدها گفت: چرا نمی‌گویید دولت کشور را از شمول فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج کرد؟ چرا نمی‌گویید با برجام موافقید یا مخالفید؟ الان تنها راه کشور، بازگشت به برجام است.

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: کار به جایی‌ رسیده که کسانی‌که در همین دولت با من سینه‌ به‌ سینه می‌شدند و همه‌جور پرونده درست کرده‌بودند که شبکه‌های اجتماعی مختلف باید فیلتر شوند، می‌گویند مخالف فیلترینگند؛ خدارو شکر همه مخالفند با فیلتر کردن.

او همچنین درمورد اظارات نامزدها درباره پهنای باند اینترنت گفت: الحمدلله همه می‌گویند ما طرفدار پهنای باند هستیم. این باند چقدر خوب شده اخیرا، پهنایش قبلا خیلی ها را اذیت می‌کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=29151

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics