• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
5

محمد آرتا مهر کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت شد.

  • کد خبر : 28426
  • 26 اسفند 1399 - 14:51
محمد آرتا مهر کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت شد.
محمد آرتا مهر جوان کارآفرین و متخصص در حوزه ى هوشمندسازی شهری در ششمین دوره ى شوراى اسلامى شهر رشت ،ساعت ۱۴ بیست و شش اسفندماه در فرمانداری رشت ثبت نام کرد

محمد آرتا مهر
به گزارش گیلان شهر :کارآفرین و متخصص در حوزه ى هوشمندسازی شهری در ششمین دوره ى شوراى اسلامى شهر رشت ،ساعت ۱۴ در فرمانداری کاندیدا شد.
وى در سال ١٣۶٠ در محله ى پل عراق رشت متولد شد
دوران ابتدائى را در مدرسه دانشسراى رشت گذراند و در دبیرستان شهید بهشتی رشت دوره ى متوسطه را به پایان رسانید
سپس در دانشگاه تهران در رشته مهندسى عمران فارغ التحصیل شد.
نخستین فعالیت خود در حوزه کارآفرینی با راه اندازی واحد های اجرایی آغاز کرد و در طول چند سال با گسترش فعالیت های خود در زمینه های امور بازرگانی وخدمات پرداخت پنج شرکت فعال با چندصدپرسنل به فعالیت خود ادامه داد.
این جوان کارآفرین رشتی با تجربه های مدیریتی و پژوهشی ،مالک و رئیس هیئت مدیره شرکت توان الکتریک کوشا با ١۴ سال سابقه ویکصد پرسنل ، مدیریت نمایندگی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در گیلان، عضویت در هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپید رود رشت، سرپرستی شرکت حریر خوزستان، معاونت بازرگانی گروه صنعتی لطیف و صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)، مدیریت پروژه های سامانه های اطلاعات جغرافیایى وGIS شهرى و هوشمندسازى شهرى،
پابه عرصه انتخابات گذاشت.
همچنین مدیریت پروژه های GIS توزیع برق هرمزگان و سازمان بنادر و دریانوردی، مدرس و برنامه نویس نرم افزارهای Autocad و GISesri سازمان بنادر و دریانوردی و کارکنان توزیع برق، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی شرکت توانمندسازی نیروهای مسلح از فعالیت های دیگر مهندس آرتامهر است.

وی که برای حضور در عرصه انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر اعلام آمادگی کرده است چنین نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز در عنفوان جوانی با کوله باری از تجربه و با یاری جستن از پروردگار، اقدام به حضور در عرصه انتخابات نمودم تا تمام توان خود را برای خاک عزیزم، شهر بی نظیرم و‌ مردم فهیمم به کار گیرم. با دلی ساده بر کاستی های شهر اندیشیده ام و لاجرم بر آن شدم تا با حضور در عرصه مدیریت شهری، برای رسیدن به بزرگی درخور رشت یاری رسان کوچکی باشم .
امروز برخود وظیفه دانستم تا برای دیار مادری و با آموخته هایم برای مردمان این آب و خاک تعقل و تخصص را سرلوحه کنم و یقین دارم که با یاری خداوند بزرگ و دست یاری مردم با معرفت، برای پیشرفتی که در شان رشت عزیزمان باشد گام بردارم. لیک در این هدف متعالی، دستان شما را به یاری می طلبم و خواستار آنم که با گام های شما که بی شک بی شما هیچ نتوانم کرد، به عمران و آبادی شهر بپردازم.
زادگاه مادری چون جواهری درخشان است و حفظ این گوهر ارزشمند با دانش، تخصص و دلسوزی ممکن خواهد شد.
دانشم از آن شهر ، برای مهری که از رشت به سینه دارم.

و من الله توفیق

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=28426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics