• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
7
تراکتور یک - استقلال ۳

تراکتور، استقلال را به صدر برد

  • کد خبر : 27357
  • 29 دی 1399 - 16:52
تراکتور، استقلال را به صدر برد
دیدار تیم های تراکتور تبریز و استقلال از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش گیلان شهر : در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم تراکتور و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک شاگردان  محمود فکری پایان یافت.
گل‌های این بازی را شیخ دیاباته در دقایق ۳۹ و ۶۳ و مهدی قایدی در دقیقه ۶۰ برای استقلال به ثمر رساندند و تک گل تراکتور را محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۰ به ثبت رساند.
با این نتیجه، استقلال با ۲۲ امتیاز موفق شد دوباره به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازگردد و تراکتور با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول ایستاد.

نیمه اول

بازی در دقایق ابتدایی در میانه میدان در جریان بود. استقلال در لحظات اول بازی سعی داشت، فرصت هایی برای خود در نیمه زمین تراکتور ایجاد کند اما موقعیت‌های آبی‌پوشان راه به جایی نبرد.

اولین موقعیت بازی در دقیقه ۹ رقم خورد. مهدی قایدی با حضور در سمت چپ محوطه جریمه حریف، توپ را به روی دروازه تراکتور فرستاد اما ضربه شیخ دیاباته نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد و از بالای دروازه سرخ‌های تبریزی به بیرون رفت.

استقلال بعد از این موقعیت به فشار خود روی دروازه تراکتور ادامه داد. در دقیقه ۱۳ آبی‌ها روی یک کار ترکیبی، مهدی قایدی را در محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت کردند اما ضربه این بازیکن به مدافع حریف برخورد کرد. شاگردان محمود فکری معتقد بودند توپ به دست بازیکن تراکتور برخورد کرده است.

اولین موقعیت جدی تراکتور در دقیقه ۲۹ رقم خورد. ارسال مهدی تیکدری از سمت چپ محوطه جریمه استقلال، محمد عباس‌زاده را صاحب موقعیت کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

گل اول این بازی در دقیقه ۳۸ به ثمر رسید. شیخ دیاباته با حضور در محوطه جریمه تراکتور و روی اشتباه مسعود شجاعی صاحب موقعیت شد و  با دریبل یکی از بازیکنان تراکتور و با ضربه پای راست، گل اول این بازی را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش تراکتور برای جبران نتیجه در نیمه اول، ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم این بازی با حملات  نصفه و نیمه تراکتور آغاز شد. شاگردان مسعود شجاعی سعی داشتند در نیمه دوم توپ و میدان را تحت کنترل داشته باشند و گل خورده نیمه اول را جبران کنند.

در دقیقه ۵۵ استقلال اولین موقعیت خود را به دست آورد. ارسلان مطهری با پاس خود در محوطه جریمه حریف، شیخ دیاباته را صاحب موقعیت کرد اما میثم تیموری شیخ دیاباته را سرنگون کرد و نگذاشت دیاباته ضربه خوبی به توپ بزند.

۵ دقیقه  بعد استقلال به گل دوم رسید. مهدی قایدی روی اشتباه دوباره مدافعان تراکتور و روی پاس ارسلان مطهری، صاحب موقعیت شد و این بازیکن با نفوذ به محوطه جریمه حریف، موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند.

تراکتور بعد از دریافت  گل دوم، چیزی برای از دست دادن نداشت و سعی کرد حملات خود را روانه دروازه استقلال  کند. در دقیقه ۶۲ بازیکن تراکتور در پشت محوطه جریمه استقلال، شوتی روانه دروازه مظاهری کرد که با اختلاف از بالای دروازه آبی ها به بیرون رفت.

تراکتور در دقیقه ۶۳ گل سوم را هم از استقلال دریافت کرد. شاگردان مسعود شجاعی باز هم روی اشتباه مدافعان، حریف را صاحب موقعیت کردند. داریوش شجاعیان روی تزلزل مدافعان تراکتور توپ را به  مهدی قایدی در سمت راست محوطه جریمه حریف داد و این بازیکن توپ را برای دیاباته ارسال کرد تا این بازیکن با یک ضربه چیپ گل سوم بازی را به ثمر برساند.

شاگردان مسعود شجاعی بعد از دریافت گل سوم تعویض های هجومی خود را انجام دادند تا بتوانند گل‌های خورده را جبران کنند و در مقابل، استقلال یک مدافع به زمین فرستاد تا شکل دفاعی‌تری به خود بگیرد.

تراکتور در ادامه سعی داشت موقعیت‌هایی روی دروازه استقلال ایجاد کند اما بی‌دقتی بازیکنان سرخ‌پوش تبریزی نگذاشت تا نتیجه بازی تغییر کند. در دقیقه ۷۶ محمدرضا خانزاده روی سانتر ارسالی بازیکن تراکتور در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد اما ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

تراکتور در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. محمد عباس‌زاده در مصافی تک به تک با مظاهری موفق شد گل اول تراکتور را به ثمر برساند تا نتیجه بازی ۳ بر یک شود.

تراکتور در ادامه بازهم سعی داشت به دروازه استقلال  حمله کند. در دقیقه ۸۳ محمد عباس‌زاده روی یک سانتر ارسالی می‌توانست گل دوم تراکتور را به ثمر برساند اما ضربه سر خطرناک این بازیکن با واکنش مظاهری همراه بود.

استقلال در دقایق پایانی تحت فشار حملات شاگردان مسعود شجاعی بود و سعی داشت با دفع حملات این تیم، نتیجه بازی را به نفع خود حفظ کند.

در پایان تلاش تراکتور برای جبران نتیجه کافی نبود تا این بازی با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان پایتخت پایان یابد و استقلال با این برد، به نوعی انتقام شکست فینال جام حذفی فصل گذشته را از تراکتور گرفته باشد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند (دقیقه ۶۹- سیاوش یزدانی)، محمد دانشگر، محمد نادری (دقیقه ۸۶- متین کریم‌زاده)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان (دقیقه ۷۴- فرشید اسماعیلی) (دقیقه ۸۶- بابک مرادی)، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب تراکتور:‌ محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی (دقیقه ۷۲- محمدرضا خانزاده)، میلاد فخرالدینی (دقیقه ۷۲- اشکان دژاگه)، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان (دقیقه ۸۰- عکاشه حمزاوی)، سعید مهری (دقیقه ۷۲- محمد قادری)، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی و محمد عباس‌زاده.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27357

برچسب ها

خبر های مرتبط

28اسفند
ملوان ۱ – ۰ صنعت نفت/پیروزی ملوان در خانه
24اسفند
شکست ملوان در تهران
پایگاه خبری گیلان شهر

شکست ملوان در تهران

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics