• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
8

واکنش هشدار آمیز ظریف به گشت‌زنی بمب‌افکن‌های آمریکا در منطقه: درباره درهم شکستن متجاوزان تردیدی نداریم؛ فقط از دوستان صمیمی‌تان که از صدام حمایت کردند بپرسید

  • کد خبر : 27338
  • 28 دی 1399 - 22:56
واکنش هشدار آمیز ظریف به گشت‌زنی بمب‌افکن‌های آمریکا در منطقه: درباره درهم شکستن متجاوزان تردیدی نداریم؛ فقط از دوستان صمیمی‌تان که از صدام حمایت کردند بپرسید
وزیر امور خارجه ایران در پیام توییتری خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت: «اگر گشت‌زنی B-۵۲H با هدف ارعاب یا هشدار به ایران است شما باید آن میلیارد‌ها دلار را برای سلامت مالیات‌دهندگان خود خرج می‌کردید. در حالی که ما بیش از ۲۰۰ سال است که جنگی را آغاز نکرده‌ایم، اما درباره درهم شکستن متجاوزان تردیدی نداریم. فقط از دوستان صمیمی‌تان که از صدام حمایت کردند بپرسید»

به گزارش گیلان شهر :وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر به گشت‌زنی بمب‌افکن‌های B-52‌ آمریکا در منطقه خلیج فارس واکنش نشان داد.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران شامگاه یکشنبه در پیامی در توییتر به گشت‌زنی بمب‌افکن‌های B-52 آمریکا در خلیج فارس واکنش نشان داد.

وی در این پیام توییتری خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت: «اگر گشت‌زنی B-52H با هدف ارعاب یا هشدار به ایران است شما باید آن میلیاردها دلار را برای سلامت مالیات‌دهندگان خود خرج می‌کردید.»

وزیر امور خارجه ایران در ادامه نوشت: «در حالی که ما بیش از ۲۰۰ سال است که جنگی را آغاز نکرده‌ایم اما درباره درهم شکستن متجاوزان تردیدی نداریم. فقط از دوستان صمیمی‌تان که از صدام حمایت کردند بپرسید.»

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=27338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics