• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3

افتتاح ۱۷۶ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون

  • کد خبر : 26524
  • 02 دی 1399 - 20:30
افتتاح ۱۷۶ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون
به گفته وزیر نیرو، با احتساب طرح‌های هفته سی و سومم در استان‌های تهران و گیلان، درمجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازی و سازوکاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده است.

به گزارش گیلان شهر ، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان‌ گیلان در سی و سومین هفته پویش #هر هفته الف-ب-ایران در ارتباط ویدیو کنفرانسی با استاندار گیلان اظهار کرد: وزارت نیرو صرفاً یک خط‌‌نگهدار، هماهنگ‌کننده و در برخی مواقع یک سخنگو برای این جمع وسیع و اراده‌های استوار و محکم بوده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در به‌زانو درآوردن کشور در شرایط تحریمی و اعمال تحریم‌های ظالمانه و همچنین القای ناامیدی در داخل گفت: با طراحی این پویش به کمک همدیگر بیش از هر چیز نشان دادیم که در جمع فعال در این عرصه توانایی اهداف و برنامه‌ها در یک برنامه‌ریزی ۶ ماهه و بعدازآن،  یک‌ساله وجود دارد.

وزیر نیرو با اشاره به تحقق اهداف پویش #هر هفته الف-ب-ایران گفت: همه به‌درستی در این زمینه دریافتند که باید موجب دلگرمی هر چه بیشتر دست‌اندرکاران این پویش شوند نه‌فقط به‌منظور عبور ایمن کشور از این برهه زمانی که با آبرومندی سپری شد و روسیاهی آن بر چهره کسانی ماند که در حال ترک مناصب و موقعیت‌های خودشان هستند، بلکه این پویش سرمایه‌ای برای کشور خواهد بود.

اردکانیان با بیان اینکه مدیریت وزارت نیرو هم در این مجموعه، نقشی برای تدارک شرایط داشت.، افزود: موفق شدیم به اتکای مجموعه برنامه‌ریزی‌ها،  اصلی‌ترین دستاورد خودمان را افزایش سطح اعتماد عمومی مردم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن از همکاران ما به‌ویژه در رده‌های مدیریتی با اختیار قانونی دستگاه‌های اجرایی بازنشسته شده‌‌اند که تا پایان دولت تدبیر و امید این تعداد به حدود پنج هزار نفر خواهد رسید، تصریح کرد: در ۶ ماه اول سال ۹۹ عرضه انرژی به نسبت مدت مشابه سال قبل، به‌طور متوسط حدود ۴.۵ درصد افزایش داشته که برای صنایع بزرگ تا ۱۲ درصد هم بوده تا سال جهش تولید یک مفهوم عملی و قابل‌اندازه‌گیری در مقایسه با سال قبل خود باشد.

وزیر نیرو ریشه اصلی این خیزش را پویش #هر هفته-الف-ب-ایران دانست و بیان کرد: این پویش موجب شد که بیشتر به اندازه‌ها و ظرفیت‌های خودمان در داخل کشور در صنعت آب و برق توجه کنیم که صرفاً شامل همکاران در وزارت نیرو نیست.

اردکانیان با بیان اینکه نتیجه این مشارکت این بود که امسال توانستیم پویشی بزرگ‌تر با ۲۵۰ پروژه را اعلام کنیم، افزود: تاکنون با احتساب طرح‌های هفته سی و سومم در استان‌های تهران و گیلان، درمجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازی و سازوکاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده که این مسیر هفته‌به‌هفته ادامه خواهد داشت‌.

وی با بیان اینکه امسال دولت در همه عرصه‌ها، فعالانه کار می‌کند که حضور رئیس‌جمهوری در برنامه‌های افتتاح نشانه‌ای از آن است، گفت: در خانواده بزرگ آب و برق، اصلاحات ساختاری در حال انجام است؛ اصلاحاتی که زمان انجام آن سال آخر فعالیت دولت با پشت سر گذاشتن آزمون‌وخطاها است.

به گزارش فارس، همچنین صبح امروز پروژه آب‌رسانی به ۳۸ روستا با اجرای ۶۳ کیلومتر خطوط انتقال، ۸۱۰ مترمکعب مخازن ذخیره و ۵.۲۵ لیتر بر ثانیه ظرفیت تأمین آب برای جمعیتی بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۸۶۷ نفر (هفت هزار و ۲۸۹ خانوار) در سطح استان گیلان افتتاح شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=26524

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics