• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
7
استاندار گیلان:

اجازه واگذاری غیر اصولی واحدهای تولیدی گیلان را نخواهیم داد

  • کد خبر : 25351
  • 07 آبان 1399 - 19:38
اجازه واگذاری غیر اصولی واحدهای تولیدی گیلان را نخواهیم داد
استاندار گیلان به تجربه تلخ واگذاری‌های غیر اصولی واحدهای تولیدی که تنها تعویض سهامدار و مدیر عامل بوده اشاره کرد و گفت: اجازه چنین واگذاری هایی در گیلان را نخواهیم داد.

به گزارش گیلان شهر ، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری گیلان با تاکید بر اینکه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و مجموعه دولت در خصوص رفع موانع تولید باید هرچه سریع‌تر در سطح استان اجرا شود، گفت: این مرکز شبانه روزی برای برطرف کردن موانع تولیدی با جدیت لازم اقدام به کار خواهد کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی باید به سرعت شناسایی شود تا به بحران در این استان تبدیل نشود، افزود: در خصوص واگذاری واحدهای تولیدی باید شروط خاصی در نظر گرفته شود تا تنها بر حسب مجوز واگذاری بخش‌های تولیدی و خصوصی دچار آسیب جدی نشوند.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان رتبه ششم سرمایه گذاری فعال کشور در سال گذشته را کسب کرده است، تصریح کرد: نباید تنها به آمار گذشته اکتفا کنیم که در این صورت بخش‌های تولیدی جدید مورد اغفال قرار گیرند.

زارع با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا بسیاری از طرح‌ها به ویژه در بخش گردشگری دچار تغییرات اساسی خواهند شد، گفت: بخش اعظم مشکلات بنگاه‌های تولیدی به موضوع نقدینگی بر می‌گردد که در این راستا با ارائه تسهیلات ویژه به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی هستیم.

استاندار گیلان خواستار فعال شدن واحدهای تولیدی نیم راکد و راکد در گیلان شد و تصریح کرد: از ۴۵ واحد راکد در این استان که مجموع ۳۶ واحد آن در بخش شهرکت صنعتی است مورد توجه قرار می‌گیرد.

زارع به تجربه تلخ واگذاری‌های غیر اصولی واحدهای تولیدی در گیلان که تنها به تعویض سهامدار و مدیر عامل خلاصه می‌شود اشاره کرد و گفت: اجازه واگذاری غیر اصولی به هیچ واحد تولیدی داده نخواهد شد هدف اصلی بکارگیری نیروی کار و افزایش ظرفیت تولید در گیلان است.

استاندار گیلان در ادامه با یادآوری نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان اسلام که به دنبال خدشه دار کردن وحدت بین مسلمانان هستند، اظهار داشت: سازش و صلح برخی از کشورهای اسلامی با رژیم اشغالگر که به دنبال نشان دادن عادی سازی روابط هستند بسیار از مسلمانان را متأثر کرده است.

وی به وحدت بین شیعیان و اهل سنت در گیلان اشاره کرد و گفت: این روابط حسنه و هیچ گونه اختلاف و چالش بین برادران دینی ایجاد نکرده است.

کد خبر ۵۰۵۸۸۷۰
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=25351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics