• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3

استقبال دولت از طرح‌های سایر قوا در حل مشکلات

  • کد خبر : 25301
  • 06 آبان 1399 - 15:58
استقبال دولت از طرح‌های سایر قوا در حل مشکلات
رئیس جمهور تاکید کرد: دولت از همه طرح‌ها و پیشنهاد‌های سایر قوا، فعالان و متخصصان اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می‌کند.

به گزارش گیلان شهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که صبح امروز به ریاست آقای روحانی برگزار شد، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص همسان سازی مستمری بازنشستگان و افزایش درآمد کارگران و کارکنان در جهت تامین معیشت و جبران بخشی از آثار تورم در قیمت کالا‌ها و خدمات ارائه کرد.

آقای روحانی در این جلسه با اشاره به حساسیت‌ها و پیچیدگی‌ها در زمینه مدیریت وضعیت اقتصادی، تاکید کرد: دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می‌داند و از همه طرح‌ها و پیشنهاد‌های سایر قوا، فعالان و متخصصان اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می‌کند.
رئیس جمهور در عین حال تاکید کرد: باید مراقبت کرد ارائه برخی طرح‌ها که منابع آن دیده نشده باشد، نمی‌تواند به رفع معضلات کمک کند و ممکن است باعث ایجاد مشکلات تورمی و یا دامن زدن به انتظارات غیرواقعی شود؛ لذا ملاحظه منابع و فراهم آوردن شرایط اجرایی آن، لازمه توفیق در خدمت به مردم و جلب رضایت آنهاست.
در ادامه این جلسه پیشنهاد‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی در خصوص تسهیلات لازم برای گسترش صادرات و استفاده از ارز صادراتی برای تامین واردات مورد نیاز واحد‌های تولیدی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری درباره آن‌ها به جلسه فوق العاده بعد از ظهر امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت موکول شد.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=25301

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics