• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
7

بازدید عضو شورای اسلامی شهر رشت و رئیس سازمان عمران شهرداری رشت ازپیست موتورسواری و اتومبیلرانی سردار جنگل رشت

  • کد خبر : 24788
  • 07 مهر 1399 - 12:29
بازدید عضو شورای اسلامی شهر رشت و رئیس سازمان عمران شهرداری رشت ازپیست موتورسواری و اتومبیلرانی سردار جنگل رشت

به گزارش گیلان شهر به دعوت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان، محمدحسین عاقل منش عضو کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت و مهندس حرفت خواه رئیس سازمان عمران شهرداری رشت از پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بازدید کردند. در این بازدید سمیه خاکسار نائب رئیس هیات استان، ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی، […]

به گزارش گیلان شهر به دعوت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان، محمدحسین عاقل منش عضو کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت و مهندس حرفت خواه رئیس سازمان عمران شهرداری رشت از پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بازدید کردند.

در این بازدید سمیه خاکسار نائب رئیس هیات استان، ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی، گزارشی از عملکرد و وضعیت نامناسب پیست را ارایه و از مسولین تقاضای همکاری و مساعدت نمود.
درادامه این بازدید مهندس حرفت خواه هم ضمن ابراز خرسندی و علاقمندی به رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی قول همکاری در زمینه بهسازی و بازسازی تنها پیست مرکز استان را داد.
همچنین عاقل منش عضو کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهررشت در پایان بازدید از زحمات مسئولین و دست اندرکاران و ورزشکاران این رشته تشکر و قدردانی نمود و ضمن ارایه راهکار و راهنمایی های لازم به جمع بندی نهایی برای چگونگی کمک به هیات و ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی پرداخت.

گفتنی است که در این بازدید دیگر مسئولین و روسای کمیته ها و تعدادی از قهرمانان هیات موتورسواری و تومبیلرانی استان نیزحضور داشتند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=24788

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics