• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
6

فاطمه شیرزاد: اقدام خوبی در سراوان به انجام رسیده است

  • کد خبر : 23912
  • 13 مرداد 1399 - 0:10
فاطمه شیرزاد: اقدام خوبی در سراوان به انجام رسیده است
شیرزاد: اقدام خوبی در سراوان به انجام رسیده است فاطمه شیرزاد در جریان بازدید چهار نفره از سراوان، اقدامات انجام شده در دفنگاه سراوان در دوران شهرداری دکتر حاج محمدی را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال گفت این اقدامات هنوز کافی نیست و دولت باید کمک کند.

به گزارش گیلان شهر از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال بوده که زباله ها در سراوان دفن می شدند، تاکید کرد: اهالی منطقه به بیماریهای پوستی و گوارشی مبتلا بوده اند و اقدامات اصلاحی که دارد انجام می شود در واقع کمک به اهالی منطقه است.

وی ادامه داد: دولت در زمینه تامین اعتبار خیلی کمک کرده اما کافی نیست که امیدواریم با جذب اعتبارات تکمیلی وضعیت دفنگاه سراوان به کلی به شرایط ایده آل رسیده و کارها به پایان برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت سپس گفت: فعالیتهایی که در زمینه کاهش سطح آلودگی های این منطقه دارد انجام می شود را مثبت ارزیابی می کنیم اما این فعالیتها باید با افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی تکمیل شود.

وی ادامه داد: کارهای عمرانی و فنی مرتبط با ساخت تصفیه خانه و موارد مرتبط با مدیریت پسماندها در شهرداری رشت قابل دفاع است.

فاطمه شیرزاد به خطر رانش کوه زباله اشاره خاطرنشان کرد، با توجه به راهکارهای ارایه شده و مکاتبات که شهردار با مدیران استانی و ملی انجام داده ، امیدواریم تا دیر نشده دولت در خصوص تامیین اعتبار این کار اقدام کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در پایان سخنانش از همه سمن ها، تشکلهای مردم نهاد و قشرهای مختلف اجتماع خواست تا از فعالیتهایی که برای بهبود وضعیت دفنگاه سراوان به ویژه تصفیه خانه ساخت داخل، دارد انجام می شود، بازدید کنند و در جریان کار شهرداری رشت قرار بگیرند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23912

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics