• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
5
شهردار رشت در نشست با برخی مدیران و کارکنان شهرداری:

اگر شهردار رشت نباشم در رشت زندگی می کنم+عکس

  • کد خبر : 21531
  • 22 اردیبهشت 1399 - 15:58
اگر شهردار رشت نباشم در رشت زندگی می کنم+عکس
شهردار رشت در نشست با برخی مدیران و کارکنان شهرداری: اگر شهردار رشت نباشم در رشت زندگی می کنم شهردار رشت در نشست با برخی مدیران و کارکنان شهرداری در منطقه دو رشت با اشاره به ویژگی های بارز و مهم شهر رشت که این شهر را در کشور برجسته می کند، گفت: این شهر به قدری خاطره انگیز است که اگر روزی شهردار رشت نباشم، در این شهر زندگی می کنم.

به گزارش گیلان شهر از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی با تاکید بر اینکه در سال گذشته شهرداری به دلیل مسائلی همچون زباله های سراوان، تغییر قیمت بنزین، انتخابات مجلس، بحران برف و شیوع کرونا سختی های بسیاری را تحمل کرد و با تنگناهای فراوان رو به رو بود، خاطر نشان کرد: کارهایی که به افراد محول می شود باید به طور دقیق و کامل انجام شود، مثلاً چرا نباید یک لکه گیری ساده آسفالت، مهندسی انجام شود؟

شهردار رشت سپس به مدیران و کارکنان شهرداری توصیه نمود: باید دلسوز شهر و شهروندان باشید. کار مردم را کار خودتان بدانید و دقیق و منظم انجام دهید.

وی مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز را جدی توصیف کرد و گفت: به زودی مسئول شب شهرداری های مناطق پنجگانه انتخاب شوند تا نسبت به نظارت و کنترل لازم در ساخت و سازهای غیرمجاز شبانه اقدام لازم صورت پذیرد.

دکتر حاج محمدی با اشاره به اینکه موضوع اجرائیات باید ساماندهی و سازماندهی شود گفت: همه ما در شهرداری باید به اخطارهای دیوان عدالت اداری توجه کافی و لازم داشته باشیم.

شهردار رشت همچنین مسائل حقوقی شهرداری های مناطق پنجگانه را جدی توصیف کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا آگاهی های کارکنان از مسائل حقوقی هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در این راستا برگزاری دوره های آموزشی بسیار مفید است.

حاج محمدی همچنین موضوع احترام و تکریم سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در این زمینه همه کارکنان باید توجیه شوند که در شهرداری رشت احترام به سرمایه گذاران اصل مهم کاری است.





لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=21531

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics