• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
7

تصادف مرگبار در لوشان

  • کد خبر : 20575
  • 28 فروردین 1399 - 18:38
تصادف مرگبار در لوشان
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: براثر یک تصادف مرگبار در دوراهی تونل منجیل به رودبار که ناشی از برخورد ۱۲ خودروی سواری بوده، ۴ سرنشین خودرو در صحنه تصادف جان باختند و ۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گیلان شهر :سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: براثر یک تصادف مرگبار در دوراهی تونل منجیل به رودبار که ناشی از برخورد ۱۲ خودروی سواری بوده، ۴ سرنشین خودرو در صحنه تصادف جان خود باختند و ۳ نفر مصدوم شدند که ۲ نفر از مصدومان به‌صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه این حادثه ساعت ۶ امروز رخ داده است خاطرنشان کرد: ۴ سرنشین جانباخته مربوط به خودروی دنا و یک سرنشین نیز در خودروی پراید در همان لحظه جان باخت و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم، نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان بلافاصله پس از وقوع حادثه، آمبولانس‌های منجیل-رودبار و لوشان را به محل حادثه اعزام کردند و اقدامات درمانی لازم را انجام دادند.

۲ نفر از مصدومان در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و ۱ نفر مصدوم نیز برای انجام اقدامات درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل منتقل شد.

این تصادف در شرایطی رخ داده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اِعمال محدودیت‌های ترافیکی در فروردین ماه، میزان تردد خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

انتهای پیام/۶۱۲/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=20575

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics