• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
3
الیاس حضرتی نماینده تهران

تغییر حوزه انتخابیه از کانون سیاسی به مر کز پرحاشیه

  • کد خبر : 18376
  • 26 آذر 1398 - 17:10
تغییر حوزه انتخابیه از کانون سیاسی به مر کز پرحاشیه
الیاس حضرتی نماینده تهران، در رقابت های دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدای حوزه انتخابیه کلان شهر رشت خواهد شد.

به گزارش گیلان شهر الیاس حضرتی بعد از تایید نهایی صلاحیت از سوی شورای نگهبان، طبق قانون انتخابات، تغییر حوزه انتخابیه از تهران به رشت را اعلام خواهد کرد.
الیاس حضرتی (متولد ۱۳۴۰) فعال سیاسی و مطبوعاتی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول روزنامه اعتماد است. حضرتی از مؤسسین حزب همبستگی و چندی دیگر از احزاب اصلاح طلبان است. وی همچنین به درخواست مهدی کروبی برای مشارکت در تأسیس حزب اعتماد ملی پاسخ مثبت داد و به عضویت شورای مرکزی این حزب درآمد وی یکی از چهره‌های سیاسی جناح اصلاح طلبان است. وی در تاریخ ۱۳۹۸/۳/۲۶ به ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آخرین سال فعالیت مجلس دهم انتخاب شد.
حضرتی که همواره خود را یار چهاردهم گیلان می داند، همیشه دغدغه خود را توسعه استان عنوان کرده و تعلقی که به این دیار دارد از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است. آیا این نماینده محبوب سه دوره متوالی در رشت ( سوم تا پنجم) بار دیگر از این حوزه نامزد خواهد شد؟
اختصاصی گیلان شهر : حضرتی و جعفرزاده دو نماینده توانمند و پرتلاش حال حاضر کشورند.  بعداز تایید نهایی صلاحیت، گزینه بعدی در کلانشهر رشت چه کسی خواهد بود؟

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=18376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics