• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
6

داوطلبین نمایندگی مجلس در گیلان ۶۲ نفر شدند

  • کد خبر : 17975
  • 11 آذر 1398 - 22:13
داوطلبین نمایندگی مجلس در گیلان ۶۲ نفر شدند
با پایان دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان، ۳۱ نامزد دیگر ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

به گزارش گیلان شهر ، ثبت‌نام در مراکز حوزه‌های انتخابیه در محل فرمانداری‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ انجام شد و این فرایند تا شانزدهم آذرماه جاری ادامه دارد.(بیشتر بخوانید)

رئیس ستاد انتخابات گیلان از نام‌نویسی ۳۱ داوطلب به تفکیک ۲۷ داوطلب مرد و چهار داوطلب زن در روز دوم مهلت نام‌نویسی خبر داد.

۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم روز گذشته موفق شده بودن تا ساعت ۱۸ روز گذشته ثبت‌نام نهایی کنند که ثبت‌نام چهار نفر دیگر بعد از ساعت ۱۸ نهایی شد که شمار ثبت‌نام کنندگان در روز نخست نام‌نویسی را به ۳۱ داوطلب رساند.

محمود قاسم نژاد این آمار را مربوط به آمار ثبتی تا ساعت ۱۸ امروز دانسته که ممکن است شمار ثبت‌نام کنندگان نهایی در دومین روز افزایش یابد.

در حال حاضر ۶۲ نامزد انتخاباتی از ۱۱ حوزه انتخابیه گیلان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

از بین ۳۱ داوطلب ثبت‌نام‌شده امروز در گیلان، ۱۳ داوطلب، نامزد انتخابات در یازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه مرکز استان هستند.

۲۱ داوطلب ثبت‌نامی تا پایان روز دوم در رشت

در دومین روز از ثبت‌نام ۱۳ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس از رشت توانستند در زمره ثبت‌نام‌شدگان قرار بگیرند که آقایان محمد حق‌بین، احمد منصوری ماتک، محمدرضا پور ایمان پرست، محمد علیزاده کیاشی، حسین سرمست، علی معراجی‌ افرمجانی‌، محمدرضا احمدی، ارکان بهزادی، مهدی قنبری و همچنین خانم‌ها معصومه پورمحمدی و لیلا یوسفی ازجمله این داوطلبین هستند.

در روز نخست نیز در شهرستان رشت سینا ساعی، علیرضا محمدی، رضا بهشتی، مهدی پرورش، سینا صحت‌جو، حمیدرضا علیزاده آملی، معصومه قنبرعلی نژاد خوش‌روش و رامین چهره‌ای هشت نامزد ثبت‌نامی در روز نخست داوطلبی مجلس در شهرستان رشت بودند.

حوزه انتخابیه آستارا؛

در دومین روز از ثبت نام داوطلبان، امید گرویان کارکند گمرک آستارا برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد. همچنین سومین کاندیدای مجلس در آستارا کیومرث خانی امین جان است. روز گذشت اسد معانی نیز در انتخابات ثبت نام کرده بود.یعثوب گل گشتی چهارمین داوطلبی بود که در انتخابات ثبت نام کرد.

غلامرضا مرحبا، پنجمین داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کورش پاک بین ششمین کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بهروز آقابیگ زاده نیز هفتمین کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آستارا است.

ثبت‌نام ۲ داوطلب در حوزه انتخابیه رودسر و املش

در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رودسر و املش دو داوطلب ثبت‌نام کردند.

حسن حسن‌زاده متولد ۱۳۳۹ و ساکن رودسر بوده که دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس فقه و مبانی حقوق و بازنشسته آموزش‌وپرورش است.

محمد تائب نیز متولد ۱۳۵۸ و دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس رشته مهندسی مالی دیگر ثبت‌نامی از حوزه رودسر و املش است.

وی مدتی رئیس صندوق کارآفرینی امید رودسر بود و در حال حاضر به‌عنوان کارشناس اشتغال در صندوق کارآفرینی لنگرود فعالیت می‌کند.

حبیب پنجی دارای مدرک تحصیلی ارشد حقوق تنها داوطلب ثبت‌نامی در روز نخست در حوزه انتخابیه رودسر و املش بود.

ثبت‌نام ۶ کاندیدا تا پایان روز دوم نام‌نویسی انتخابات مجلس

پژمان فهیمی فام عصر امروز و در ساعات پایانی ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس یازدهم در روز دوم نام‌نویسی، با حضور در فرمانداری لنگرود برای حضور در عرصه انتخابات نام‌نویسی کرد.

فهیمی فام ۴۴ ساله دارای کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی آموزشی است.

وی کارمند آموزش‌وپرورش بوده که در حال حاضر دبیر متوسطه اول در شهر کومله است.

در روز نخست نیز در شهرستان لنگرود، پرویز محمدنژاد، علی‌اصغر حجامی، محمداسماعیل احمدی سلوش، حمید رمضانپور دریاسری و نصرت نادم، پنج نامزد ثبت‌نامی در روز نخست داوطلبی مجلس در این شهرستان بودند.

یک بانو نخستین نامزد ثبت‌نام کننده در حوزه انتخابیه فومن

سامره عاشوری چیرانی در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری فومن به‌عنوان نخستین نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه فومن و شفت، ثبت‌نام کرد.

تحصیلات وی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بوده و دارای مدرک سطح ۲ حوزه علمیه خواهران است.

عاشوری چیرانی مدرس دانشگاه و مشاور و کارشناس شرکت بیمه‌های خصوصی نیز می‌باشد.

ثبت‌نام ۲ آستانه‌ای در روز دوم نام‌نویسی انتخابات

فاروق نصر جلالی در دومین روز از ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور در وزارت کشور مراحل ثبت‌نام خود را برای حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه انجام داد تا بتواند با استفاده از تجربیات دوره گذشته رأی بیشتری را کسب کند.

نصر جلالی وکیل پایه‌یک دادگستری بوده و در دوره دهم انتخابات مجلس با کسب ۱۵۶ رأی جایگاه دهم را کسب کرد و امسال با شعار پیشرفت در توسعه شهری پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

ستاد انتخابات شهرستان‌ آستانه‌اشرفیه بدون داوطلب ثبت‌نامی در روز نخست به کار خود پایان داد.

ثبت‌نام ۴ نفر در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل تا پایان روز دوم نام‌نویسی

حسن بابایی نخستین فردی بود که برای ثبت‌نام مجلس یازدهم با حضور در فرمانداری لاهیجان برای شرکت در انتخابات حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ثبت‌نام کرد.

بابایی که بازنشسته آموزش‌وپرورش است که هدف خود از شرکت در انتخابات را خدمت صادقانه به مردم اعلام کرده و معتقد است مجلس نقش تأثیرگذاری در اداره کشور دارد.

زینب میر بابایی دومین ثبت‌نام کننده در دومین روز از نام‌نویسی از کاندیداها است که به جزئی‌نگر تر بودن خانم‌ها بیشتر از آقایان معتقد بوده و در قانون‌گذاری قطعاً به جزئیات توجه دارند.

زینب میر بابایی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و‌ جرم بود و در دانشگاه تدریس می‌کند.

در روز نخست ثبت‌نام از کاندیداها نیز احمد یعقوبی و سلمان زارع برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل ثبت‌نام کردند.

اعلام آمادگی ۲ کاندیدا طی ۲ روز در رودبار

در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای مجلس یازدهم در رودبار، تیمور دوستی با حضور در حوزه انتخابیه این شهرستان، برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرد.

تیمور دوستی کارشناس ارشد مکانیک و فرهنگی است.

محرمعلی ضیایی کاندیدای دوره قبل، تنها داوطلب ثبت‌نامی در حوزه شهرستان رودبار در روز نخست کاری ستاد انتخابات این شهرستان بود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان از داوطلبان خواست تا برای سهولت ثبت‌نام و اجتناب از هرگونه معطلی هنگام مراجعه، مدارک اعلام‌شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه،‌ عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به همراه داشته باشند.

برای هر دوره نمایندگی جهت اعمال تبصره ۳ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک مقطع تحصیلی موردقبول است باآنکه همه جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه دارند، از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌‌شوند.

قاسم‌نژاد از پیش‌بینی حدود دو هزار و ۵۶۰ شعبه برای اخذ آرای مردم در ۱۶ شهرستان شامل ۱۱ شهرستان به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه و پنج شهرستان فرعی خبر داد. 

داشتن حداقل سن ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن‌که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام‌وظیفه و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام‌نویسی متقاضیان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند همه‌روزه از هشت صبح لغایت ۱۸ با در دست داشتن مدارک مکفی تا تاریخ ۱۶ آذر به محل‌های پیش‌بینی‌شده نظیر فرمانداری‌های حوزه انتخابیه خود حضوراً ثبت‌نام کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو دور به تاریخ‌های دوم اسفند امسال و اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ هم‌زمان در سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

این خبر تکمیل می‌شود…

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics