• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
11

افتتاح نخستین دفتر نمایندگی بیمه میهن با کد ۳۱۰۲ نمایندگی شعبانی در شهرستان لنگرود

  • کد خبر : 17880
  • 25 آبان 1398 - 13:36
افتتاح نخستین دفتر نمایندگی بیمه میهن با کد ۳۱۰۲ نمایندگی شعبانی در شهرستان لنگرود
مدیر بیمه میهن استان گیلان از افتتاح دفتر نمایندگی بیمه میهن با کد ۳۱۰۲ نمایندگی شعبانی در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی بیمه میهن در لنگرود نخستین نمایندگی بیمه میهن در شرق گیلان است که همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) با حضور فرماندار لنگرود، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گیلانشهر از لنگرود، آدمی از آغاز پیدایش در معرض خطرات گوناگونی قرار داشته به طوری که همواره جان و مال و زندگی وی را تهدید می کند. تحمل ضرر به خصوص ضررهای جانی برای آدمی بسیار دردآور و ناگوار بوده است بنابراین همواره به دنبال راهی برای رهایی از این خطرات بوده تا بتواند اثرات منفی ناشی از آنها را از بین ببرد و یا کاهش دهد.

از آنجا که در عصر ما زندگی پیچیدگی‌های زیادی پیدا کرده، ریسک ها ملموس‌تر شده و اموال و جان انسان‌ها را به شدت تهدید می‌کنند؛ با این شرایط برای حفظ سرمایه های جانی و مالی نیاز به استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای حس می‌شود.
بیمه میهن با داشتن ۴۰ شعبه در کل کشور و ۹ نماینده فعال در استان گیلان از جمله بیمه هایی است که هم اکنون نیز هفت نفر از نمایندگان در حال دریافت کد و تجهیز دفتر در استان گیلان هستند.

” رحمان پدیدار ” با بیان اینکه بیمه میهن با سابقه ۸ ساله فعالیت در استان گیلان دارای سطح توانگری یک از بیمه مرکزی است، گفت: داشتن باجه بیمه میهن در آستارا ، داشتن قرارداد با ۴ اداره کل در استان و … از جمله فعالیت های بیمه میهن در استان گیلان است.
مدیر بیمه میهن استان گیلان از افتتاح دفتر نمایندگی بیمه میهن با کد ۳۱۰۲ نمایندگی شعبانی در شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: دفتر نمایندگی بیمه میهن در لنگرود نخستین نمایندگی بیمه میهن در شرق گیلان است که همزمان با ولادت حضرت محمد(ص) با حضور فرماندار لنگرود، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.


پدیدار طرح مهرانه و طرح مستمری بیمه میهن را از جمله طرح های خوب و مورد استقبال متاقضیان عنوان و تصریح کرد: در طرح مهرانه وام قرض الحسنه برای بیمه گذاران در ۱۲ قسط بدون سود بدون کارمزد و طرح مستمری هم شامل دو طرح مهر ( فوت به هر دلیل) مستمری قابل پرداخت به مدت ۵ سال ماهانه یک میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و طرح مهتاب( فوت به دلیل حادثه) مستمری قابل پرداخت به مدت ۵ سال ماهانه پنج میلیون تومان است.

گفتنی است، بیمه میهن ( سهامی عام) با کد ۳۱۰۲ نمایندگی شعبانی به آدرس شهرستان لنگرود، آنسرمحله، نرسیده به میدان شهدا است که بیمه اموال، بیمه اشخاص، بیمه های مسولیت، بیمه های مهندسی از جمله بیمه های تحت پوشش بیمه میهن است.


لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics