• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
6

داماش گیلان ۱ – استقلال خوزستان ۰؛ پیروزی ارتش لاجوردی‌پوش با شوت سرکش صفایی

  • کد خبر : 17586
  • 13 آبان 1398 - 16:30
داماش گیلان ۱ – استقلال خوزستان ۰؛ پیروزی ارتش لاجوردی‌پوش با شوت سرکش صفایی
تیم فوتبال داماش گیلان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک با تک‌گل میلاد صفایی مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان به برتری یک بر صفر دست.

به گزارش گیلان شهر ، دو تیم فوتبال داماش گیلان و استقلال خوزستان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.
داماش گیلان ۱ – استقلال خوزستان ۰؛ پیروزی ارتش لاجوردی‌پوش با شوت سرکش صفایی

داور: سعید رحیمی مقدم

کمک‌داوران: ایوب غلام‌زاده و حسین گلشنی

داور چهارم: ناصر جنگی

ناظر داوری: محسن فریمانی

ترکیب داماش گیلان:

ایمان صادقی، آزاد جعفرزاده، محمد مختاری، سینا شاه‌عباسی، بهتاش میثاقیان، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، میلاد صفایی، میعاد یزدانی، سعید طالبی و سید سجاد موسوی.

سرمربی: سیامک فراهانی

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، علیرضا دغاغله، رضا یزدان دوست، میثم شاه مکوندزاده، میثم کریمی، سعید عنافچه، رامین داوودی، نصرالله درفشی، احمد آل نعمه، علی هلیچی و حکیم نصاری.

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

داماشی‌ها در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک، دیداری حیثیتی مقابل خوشه طلایی ساوه برگزار کرده و با تساوی بدون گل از زمین مسابقه خارج شدند، ارتش لاجوردی پوش شهر باران با این تساوی ۱۴ امتیازی شده و رده نهمی خود در جدول لیگ یک را تثبیت کرد.

در سوی مقابل، استقلال خوزستان در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت به‌تساوی یک‌بریک دست‌یافته و با ۱۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول ایستاد.

دو تیم داماش گیلان و استقلال خوزستان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که روزگاری در لیگ برتر جولان می‌دادند و از هواداران پرشماری در شمال و جنوب کشورمان برخوردار هستند.

دیدار دو تیم مطابق انتظار با حملات داماشی‌ها آغاز شد، پسران شهر باران در دقایق ابتدایی مسابقه نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه استقلال خوزستان خلق کنند ولی هر چه به انتهای نیمه نخست نزدیک شدیم، شاگردان سیامک فراهانی سوار بر بازی شده و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه میهمان خلق کردند.

در دقیقه ۳۶ مسابقه درگیری عجیبی بین بازیکنان دو تیم رخ داد، درحالی‌که بازیکن استقلال با خطای فنی رستمی مواجه شده و داور به نشان خطا در سوت خود دمید، شاه مکوندزاده بازیکن استقلال خوزستان با اقدامات غیرورزشی باعث تنش در مسابقه شده و سکوهای ورزشگاه برای دقایقی ملتهب شد، قائله درنهایت با دریافت کارت زرد توسط شاه مکوندزاده و رستمی از داور مسابقه خاتمه یافت.

جدی‌ترین موقعیت مسابقه در دقیقه ۴۳ بازی اتفاق افتاد، سانتر مواج میلاد صفایی از روی ضربه شروع مجدد با چرخش سر سعید طالبی در دهانه دروازه با فوق واکنش گروسیان راهی به دروازه نیافت.

داماشی‌ها دو دقیقه بعد با خلق دومین موقعیت خطرناک بازی، خودی نشان دادند، شوت سهمگین میلاد صفایی با اختلافی اندک از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

دیدار دو تیم در نیمه دوم با غافلگیری هواداران آغاز شد! میلاد صفایی در دقیقه ۴۶ با شوتی سرکش از فاصله ۳۰ متری موفق شد دروازه استقلال خوزستان را بازکرده و برتری را در دقایق نخستین نیمه دوم برای داماش به ارمغان بیاورد.

اشتیاق داماش برای افزایش اختلاف نتیجه فزونی یافته و پس از گل نخست بر دامنه حملات خود افزود، سانتر مواج بهتاش فریبا در دقیقه ۴۸ مسابقه در دو قدمی دروازه، انتظار لمسی از سوی داماشی‌ها را می‌کشید! لمسی که توسط انبوه مهاجمین داماشی اتفاق نیفتاد تا آه از نهاد هواداران داماشی که اکنون تعدادشان به بیش از دو هزار تن می‌رسید، بلند شود.

داماش گیلان در دقیقه ۵۶ جابر نصیری را جایگزین نظرپناه کرد تا خط هافبک این تیم فعال‌تر شود، نصیری در دقیقه ۵۸ مسابقه در نخستین لمس خود بر توپ مسابقه، ضربه‌ای سهمگین روانه دروازه استقلالی‌ها کرد، ضربه‌ای که بافاصله ناچیز از دیرک افقی دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

استقلال خوزستان که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دید، فرید امیری و امید لطیفی را جایگزین داوودی و درفشی کرد؛ تعویض‌های استقلال خوزستان نتوانست قدرت این تیم را بالا ببرد و همچنان این تیم میزبان است که بر حملات پردامنه خود ادامه می‌دهد و شاگردان بختیاری زاده چشم به ضد حملات دوخته‌اند.

دیدار دو تیم در نیمه دوم نیز برای لحظاتی ملتهب شد! اعلام یک ضربه اوت برای تیم استقلال خوزستان با اعتراض شدید کادر فنی داماش مواجه شده و فراهانی معتقد بود، تصمیم کمک‌داور مسابقه اشتباه بوده است، درنهایت سیامک فراهانی توسط داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دو اشتباه عجیب داور در فاصله کمتر از یک دقیقه، فریاد و فغان هواداران داماش و کادر فنی این تیم را درآورد، پورتقی با یک توپ ربایی و فرار تند و تیز خود را به نزدیکی محوطه جریمه استقلال خوزستان رساند ولی با تکل مدافع استقلال سرنگون شد، داور در این موقعیت اعتقادی به خطا نداشت و همین توپ در برگشت تبدیل به موقعیتی خطرناک برای استقلالی‌ها شد.

ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها در دقیقه ۸۴ مهم‌ترین موقعیت این تیم در این دیدار را رقم زد، ضربه آل نعمه با واکنش صادقی راهی به دروازه پیدا نکرد و در ریباند نیز امیری نتوانست صادقی را تسلیم کند تا دیدار دو تیم همچنان با برتری یک بر صفر داماش دنبال شود.

بدبیاری‌های استقلال خوزستان در دقیقه ۸۹ مسابقه به اوج رسید، خطای آل نعمه روی مهاجم داماش با اخطار از سوی داور مواجه شد و دومین کارت زرد این بازیکن باعث اخراجش از زمین مسابقه شد، اخراجی که باعث شد استقلال در دقایقی پایانی ۱۰ نفره بازی را ادامه دهد.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک با تک‌گل میلاد صفایی مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان به برتری یک بر صفر دست.

در حاشیه:

* بیش از ۱۲۰۰ تن از هواداران داماشی در ورزشگاه حضور دارند و دیدار تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* میلاد پورمحسن بازیکن فصل گذشته داماش گیلان و فعلی مس کرمان در جایگاه ویژه حضور دارد و بازی را از نزدیک نظاره‌گر است، قربانعلی الماسخاله و میرشهاب مؤمنی رئیس و نایب‌رئیس هیئت فوتبال گیلان از دیگر حاضران جایگاه ویژه هستند.

* شبکه استانی گیلان در اقدامی عجیب و غیرحرفه‌ای دیدار دو تیم چوکا تالش و ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم از طریق تلویزیون و رادیو پخش می‌کند و دیدار دو تیم داماش گیلان و استقلال خوزستان در لیگ یک پخش زنده ندارد!

* داور در نیمه نخست چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، این دقایق در نیمه دوم نیز تکرار شد.

به‌روزرسانی می‌شود …

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17586

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics