• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 9629
4
مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان

بیش از ۳۰۰ هزار خانوار مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان/ ۳۵ درصد بیمه شدگان متعلق به شهرستان لنگرود است

  • کد خبر : 17271
  • 01 آبان 1398 - 20:24
بیش از ۳۰۰ هزار خانوار مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان/ ۳۵ درصد بیمه شدگان متعلق به شهرستان لنگرود است

به گزارش خبرنگار گیلانشهر از لنگرود، نخستین همایش ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر لنگرود امروز( چهارشنبه- اول آبان) با حضور مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. ” هانی قلی پور” در این همایش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر […]

به گزارش خبرنگار گیلانشهر از لنگرود، نخستین همایش ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر لنگرود امروز( چهارشنبه- اول آبان) با حضور مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

” هانی قلی پور” در این همایش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در محرومیت زدایی و بسط عدالت اجتماعی موثر دانست و گفت: از ۳۳۳ هزار جمعیت مشمول این بیمه در استان گیلان تاکنون ۷۷ هزار و ۶۴۶ نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفتند.
مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان با بیان اینکه شهرستان لنگرود در بین ۱۶ شهرستان استان رتبه اول را به خود اختصاص داد، افزود: این شهرستان با ۵ هزار و ۹۷۳ بیمه شده ۳۵ درصد تحت پوشش استان را به خود اختصاص داده است.

وی سهیمه تکلیفی شهرستان لنگرود در سال جاری را هزار و ۹۶ نفر اعلام و تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۲۰۷ نفر بیمه شدند و جشن شکرانه نیز در روستای تیکسر اطاقور به جهت بیمه شدن تمام روستائیان برگزار شد که باید با همت مضاعف همه کارگزاران این جشن شکرانه در روستاهای مختلف استان برگزار شود.
کسب رتبه اول شهرستان لنگرود در تعداد بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان
“سیروس شفقی” در این همایش ضمن قدردانی از تلاش های همه بخشداران، شهرداران ، کارگزاران و مردم فهیم شهرستان در کسب مقام اولی شهرستان در تعداد بیمه شدگان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سطح استان، گفت: جدیت در کارها و مشارکت و همراهی در راستای سیاست گذاری های دولت قطعا موفقیت ها را افزون تر می کند.
فرماندار لنگرود، رفع مطلق، محرومیت از روستاها و از بین بردن تبعیض را از جمله سیاست های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عنوان و خاطرنشان کرد: امروز تشکیلات مختلف در این حوزه به جهت بهبود وضعیت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرهاست.

وی با اشاره به سهمیه تکلیفی شهرستان لنگرود در سال جاری، اظهار داشت: از هزار و ۹۶ سهمیه تکلیفی شهرستان در سال جاری باید دهیاری های شهرستان با تمهیدات اساسی، در تحقق پوشش کامل این طرح تلاش کنند.

گفتنی است، طالب کمالی راد، کارگزار خصوصی بخش مرکزی شهرستان لنگرود است که به عنوان کارگزار نمونه کشور و استان در این حوزه مشغول فعالیت است که تاکنون سه هزار بیمه شده در بخش مرکزی شهرستان توسط این کارگزار انجام شده که تمام تلاش خود را در سال جاری معطوف به انجام سهمیه تکلیفی شهرستان نموده است.



لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17271

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics