• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
4
مدیرکل امور مالیاتی گیلان:

فردا آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی

  • کد خبر : 17234
  • 30 مهر 1398 - 0:23
فردا آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه فردا آخرین مهلت استفاده از تسهیلات ویژه بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی، است، گفت: این فرصت غیر قابل تکرار است.

به گزارش گیلان شهر :جواد انوری گفت تا  پایان مهرماه را آخرین فرصت بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی دانست و اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور، ادارات امور مالیاتی سراسر استان فردا تا ساعت ۲۰ آماده ارائه خدمت به مودیان مالیاتی هستند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا پایان سال جاری این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود، گفت: بخشودگی صد درصدی جرایم مالیاتی یک فرصت استثنایی است.

انوری با اشاره به سیاست سازمان امور مالیاتی کشور در راستای حمایت از فعالان اقتصادی به ویژه فعالان اقتصادی عرصه تولید، خاطرنشان کرد: آن دسته از مودیانی که بدهی های مالیاتی خود را تا پایان مهرماه سال جاری پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی می شوند و لذا صد درصد جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها مورد بخشودگی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: چنانچه مودیان مورد نظر اقدامی نسبت به پرداخت بدهی های قطعی تا پایان مهلت تعیین شده به عمل نیاورند، در زمره مودیان خوش حساب تلقی نخواهند شد و در سال ۹۹ جرایم مالیاتی مودیان موصوف تحت هیچ شرایطی قابل بخشش نخواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17234

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics