• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
3
استاندار در نشست شورای برنامه ریزی گیلان

پیگیری مستمر مسئولان برای تسریع در تکمیل طرح خط آهن رشت – انزلی

  • کد خبر : 16635
  • 06 مهر 1398 - 12:49
پیگیری مستمر مسئولان برای تسریع در تکمیل طرح خط آهن رشت – انزلی
استاندار گیلان در این نشست گفت: مسئولان استان برای تسریع در تکمیل طرح خط آهن رشت - انزلی و اجرای خط آهن رشت - آستارا به طور مستمر پیگیر باشند.
به گزارش گیلان شهر استاندار گیلان گفت توسعه استان با بیان اینکه یکی از مهم ترین محورهای اصلی توسعه گیلان ادامه خط آهن قزوین – رشت به انزلی و بندر کاسپین و آستار است افزود: مزایای این پروژه ها که در مسیر کریدور بین المللی شمال – جنوب موسوم به نوستراک قرار دارد صرفا برای گیلان نیست بلکه در افزایش مناسبات تجاری ایران، کشورهای حاشیه خزر و حوزه قفقار تاثیر بسزایی دارد.

ارسلان زارع در ادامه بر توسعه اشتغال در گیلان تاکید کرد و گفت: همه مسئولان کمر همت ببندند و از ظرفیت استان به ویژه بخش خصوصی برای اشتغالزایی جوانان به نحو شایسته استفاده کنند.
وی در ادامه به پیشنهاد منطقه ویژه اقتصادی چاف و چمخاله اشاره کرد و گفت: همه دستگاههای مرتبط پیشنهادها و نتایج بررسی های خود را برای افزایش محدوده این منطقه از ۳۳هکتار به ۷۳۹هکتار و رفع مشکلات و مسائل پیش رو را تا پایان مهرماه اعلام کنند.
استاندار گیلان به لایروبی به موقع رودخانه ها و انهار کشاورزی هم تأکید کرد و گفت: با تخصیص اعتبار و لایروبی به موقع از ضرر و زیان سیلاب های احتمالی جلوگیری خواهد شد.
محمدصادق حسنی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه مدیران استانی از ظرفیتهای نمایندگان خانه ملت برای پیشبرد اهداف استانی بیشتر استفاده کنند گفت: مدیران و مسئولان در کنار نمایندگان خانه ملت با وحدت و تعامل می توانند روند توسعه استان را تسرع دهند.
در ادامه این شورا جبار کوچکی نژاد، غلامعلی جعفرزاده نمایندگان رشت و مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی چاف و چمخاله ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics