• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 9649
7

تقدیراز مدال آوران دختر و پسر کاراته گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 

  • کد خبر : 16036
  • 14 شهریور 1398 - 2:27
تقدیراز مدال آوران دختر و پسر کاراته گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 
مراسمی در حضور جمعی از پیشکسوتان کاراته استان از مدال آوران دختر و پسر کاراته گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور تقدیر شد.

 به گزارش گیلان شهر به نقل از روابط عمومی هیأت کاراته گیلان، طی مراسمی در محل هیأت کاراته گیلان از مربیان و سرپرستان و مدال آوران دختر و پسر که در جریان دومین دوره المپیاد استعدادهای کاراته کشور در شهرهای زنجان و ارومیه موفق به کسب عناوین اول تا سوم  گردیدند، تجلیل و قدردانی شد .

در این مراسم که روز چهارشنبه سیزدهم شهریورماه برگزار گردید آریامن قویدل سرپرست هیأت کاراته استان گیلان ضمن تشکر از تلاش و زحمات مربیان و کادر اجرایی تیم ها، بیان داشت: نتایج کسب شده در این مسابقات مطمئنا تمام ظرفیت کاراته گیلان نبوده و بایستی در هر لباسی به کاراته گیلان کمک کنیم. 

وی اظهار کرد: با تمام مشکلات فراوانی که در این دو ماه و نیم با آن مواجه بوده ایم همانند مسدود بودن حساب هیأت که دلایلش برای خیلی ها مشخص بوده که چرا به وضعیت کنونی رسیده است و همچنین بروز  نامهربانی هایی که صلاح نمی‌دانم ذهنتان را درگیر آن نمایم کادر جدید هیأت نیز درگیر یکسری مشکلات بوده که امیدواریم بتوان در جهت تعدیل و کاهش مشکلات قدم برداریم. 

 قویدل با اشاره به بروز یکسری انتقادات در فضای مجازی، انتقاد را با رعایت اخلاق خوب دانست و گفت: انتقاد خوبست البته انتقادی که در ادامه اش پیشنهاد سازنده باشد نه انتقاد با هدف تخریب.

او با ابراز اینکه انتقادات را پذیرا هستیم، تاکید کرد: هر کسی دلسوخته است گام پیش نهد و برای رشد کاراته پیشنهاد سازنده ارائه دهد و با شفافیت و ذهن مثبت گام بردارد. 

سرپرست هیأت کاراته در ادامه افزود: بارها خواسته ام با خانواده کاراته گیلان درد دل کنم اما هر نوبت به دلیل حرمت داری منصرف شدم البته بماند که برخی اصلا حرمت داری نکرده و بدون تحقیق و مستندات هر چه دلشان می‌خواهد در فضای مجازی می‌نویسند.  امیدوارم کسانی که هیأت را نقد می‌کنند با هر تضاد فکری که دارند شرط انصاف را رعایت نموده و فکر کنند خودشان در تصدی امور قرار داشته و عملا هیأتی را تحویل گرفته اند که با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است. 

قویدل در خطاب به مدال آوران نیز خاطرنشان کرد: در هر صورت امیدوارم در جریان زندگی پیروز و شاد باشید و شما مدال آوران عزیز دختر و پسر را در آینده در لباس قهرمانی جهان ببینیم و همانطور که امروز از امثال حسنی پورها و زیکساری ها و ویشگاهی ها و دیگر قهرمانان گیلانی کاراته در صحنه های بین المللی صحبت می کنیم، در سال های آتی نام شما عزیزان دختر و پسر با کسب موفقیت در مسابقات جهانی بگوش برسد. پروردگار عالم پشت و پناهتان باشد.

همچنین وی هیأت کاراته گیلان را متعلق به کاراته کاها دانست و گفت: هر زمان که اراده کنند در خدمت پیشکسوتان عزیز، مربیان و داوران و ورزشکاران هستیم.

گفتنی است در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته ایران خانم ها زهرا ابراهیمی و آتنه محبوب بشری دو مدال طلا و فرناز پورغلامی مدال برنز و آقای مازیار حبیب پور موفق به کسب مدال برنز گردیدند .

همچنین مربیان تیم دختران گیلان، خانم ها آمنه زکاله و معصومه دیوبند به سرپرستی خانم قاسم زاده و مربیان تیم پسران ، آقایان حسین زرح و امیر پورمحمد بودند.
کلیک >
گزارش تصویری تقدیراز مدال آوران دختر و پسر کاراته گیلان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=16036

خبر های مرتبط

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
09اردیبهشت
ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics