کیوان محمدی گفت: چگونه وقتی کسی در هیچ جلسه ای حضور ندارد و پیگیر نیست اما به توزیع اعتبارات معترض می شود. مدیری که طی این ایام حضورش در گیلان یکبار به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مراجعه نکرده از سیستم برنامه‌ریزی استان انتقاد می‌کند!

وی افزود: اگر مأموریت این مدیران برای گیلان است باید به برنامه‌هایی که برای این استان تهیه می‌شود توجه کنند مگر اینکه با ماموریت دیگری وارد گیلان شده باشند.

 حسن رستم زاد فرماندار آستارا در اظهاراتی گفته بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در حوزه توزیع اعتبارات نه مدیریت دارد و نه برنامه ریزی.

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در توزیع اعتبارات نه مدیریت دارد و نه برنامه‌ریزی!

فرماندار آستارا نیز این جلسه آستارا را فرزند خوانده گیلان دانست و بیان کرد: با مشاهده توزیع اعتبارات آستارا در میان دیگر شهرستان های استان متوجه می‌شویم که سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در حوزه توزیع اعتبارات نه مدیریت دارد و نه برنامه ریزی! آستارا نباید کم اهمیت دیده شده و شهرستانی با این ظرفیت‌ها و موقعیت حساس و استراتژیک نیازمند یک نگاه ویژه است.

حسن رستم‌زاد با اشاره به نیاز راه‌های روستایی آستارا به قیر برای پروژه آسفالت معابر خود گفت: اداره کل راه و شهرسازی گیلان باید با یک نگاه ویژه به آستارا با تامین قیر برای پیمانکاران پروژه‌های آسفالت این حوزه در آستارا انجام دهد.

ولی  با اشاره به پروژه ۱۸ واحدی رها شده در جنب باغ پرندگان این شهرستان گفت: با مشاهده این پروژه سوءمدیریت و بی‌هنری را در آن مشاهده می‌کنیم و نباید این نقطه تبدیل به مکانی برای جولان معتادان شود.