• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 9649
4
افتتاح چهارمین روز از هفته دولت

روستاییان نقش مهمی در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند

  • کد خبر : 15330
  • 05 شهریور 1398 - 21:53
روستاییان نقش مهمی در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند

افتتاح همزمان پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان رودبار
دو واحد بسته‌بندی و فرآوری با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان رودبار
افتتاح ۲ پروژه درمانی و عمرانی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان رودبار، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دستاوردهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی، اقدامات آبادانی و عمران روستایی بوده است.

وی تحقق پروژه های گازرسانی را حاصل تلاش خدمتگزاران در همه دولت ها به ویژه دولت تدبیر و امید خواند و گفت: امروز در استان گیلان به مرز گازرسانی ۲۰۱۵ روستا رسیدیم؛ این در حالی است که  ۸۱۲ روستا در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

دکتر زارع با بیان اینکه پیش از دولت یازدهم پوشش گازرسانی در گیلان ۶۵ درصد بوده است، افزود: امروز این شاخص به ۹۵ درصد رسیده واز میانگین گازرسانی کشور که معادل ۸۴ درصد است، هم پیشی گرفته است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه روستاییان در شرایط کنونی نقش چشمگیری در تولید و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: ما قدردان این اقشار جامعه و نقش موثر آنان در تولید و اشتغال هستیم.

دکتر زارع در پایان مردم شهرستان رودبار را مردمانی سخت‌کوش ، مهربان و شریف خواند که در همکاری و مشارکت فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و رویدادهای سیاسی همواره حضوری مستمر و فعال داشته اند و از همه مدیران دستگاه اجرایی خواست تا در جهت برخورداری بیشتر این شهرستان از  شاخص های توسعه محور بیش از پیش تلاش کنند.

افتتاح دو واحد بسته بندی و فرآوری با سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان رودبار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ در چهارمین روز از هفته دولت با حضور دکتر ارسلان زارع در شهرستان رودبار واحد بسته‌بندی فرآورده‌های زیتون در روستای گنجه شهرستان رودبار افتتاح شد.برای این واحد تولیدی ۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.همزمان با حضور سرپرست استانداری گیلان در شهرستان رودبار همچنین یک واحد تولیدی بسته‌بندی و فرآوری مواد پروتئینی در ناحیه صنعتی خرشک شهرستان رودبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.برای افتتاح این پروژه مبلغ چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح همزمان گاز‌رسانی به ۱۰ روستای شهرستان رودبار با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در چهارمین روز از هفته دولت با حضور دکتر ارسلان زارع در شهرستان رودبار به صورت همزمان در روستای گردویشه پروژه گازرسانی به ۱۰ روستای بخش خورگام این شهرستان به بهره‌برداری رسید.برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای قوشه لانه، گلنگش، طالکوه، پس طالکوه سیبن، اسپهبدان، شاه شهیدان، چارمان و کهنه وانسرا در بخش خورگام ۵۴ کیلومتر شبکه‌گذاری و بالغ بر  پنج میلیارد تومان هزینه شده است.با بهره‌برداری از این پروژه تعداد ۷۰۱ خانوار بخش خورگام شهرستان رودبار از نعمت گاز برخوردار شدند.با بهره‌برداری از پروژه های گازرسانی هفته دولت امسال شاخص بهره‌مندی روستاییان گیلان در بخش گاز به ۹۵.۰۷ درصد رسیده است.
افتتاح ۲ پروژه درمانی و عمرانی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان املش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ در سومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان بخش اطفال بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیکوکار شهرستان املش افتتاح شد. 
 
بخش اطفال بیمارستان نیکوکار املش با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.
 
همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان پروژه آسفالت حدود ۲۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان املش به صورت متمرکز در روستای شیردره از توابع بخش مرکزی افتتاح شد. 
برای اجرای این پروژه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان؛

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۵۴ روستا در شهرستان شفت / بهره برداری از ۳ طرح عمرانی و عام المنفعه

در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان علاوه بر آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۵۴ روستا، ۳ طرح عمرانی و عام المنفعه شهرستان شفت به بهره‌برداری رسید.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ در سومین روز از هفته دولت و با حضور علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلاناستان، ۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سایت مرکزی آبرسانی سرداران شهید شهرستان شفت و آبرسانی به ۵۴ روستا آغاز شد.
امروز یک واحد بوم گردی در جیرده نیز به بهره برداری رسید که برای ساخت آن بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان هزینه شد.
همچنین یک واحد مرغداری ۲۳ هزار قطعه نیز در روستای کاظم آباد با اعتباری افزون  بر ۵۸۰ میلیون تومان  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت . 
در شهرک صنعتی شفت نیز یک کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ساخت آن ۵ میلیارد تومان هزینه شد ه است.
در پایان سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۵۴ روستا در روستای بداب شفت آغاز شد که در فاز نخست ۸٫۵ میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش بینی و اختصاص یافته است . 
گفتنی است در هفته دولت سال جاری ۵۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.

کلیک > گزارش تصویری چهارمین روز از هفته دولت برای افتتاح پروزه های شهرستان های رودبار ،شفت و املش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15330

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics