• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
4
دومین روز از هفته دولت؛

حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت تدبیر و امید در سال رونق تولید است+عکس

  • کد خبر : 15076
  • 03 شهریور 1398 - 20:39
حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت تدبیر و امید در سال رونق تولید است+عکس

ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ماسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز از هفته دولت شاهد بهره‌برداری پروژه‌ های تولیدی، کشاورزی و گردشگری با تلاش فعالان اقتصادی بخش خصوصی و همکاری خوب مسئولان محلی و اهالی خوب این شهرستان هستیم.


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان ماسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین روز از هفته دولت شاهد بهره‌برداری پروژه‌ های تولیدی، کشاورزی و گردشگری با تلاش فعالان اقتصادی بخش خصوصی و همکاری خوب مسئولان محلی و اهالی خوب این شهرستان هستیم.

وی افزود: سه پروژه افتتاح شده امروز در شهرستان ماسال با هزینه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از مجموع ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده ای است که برای پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت این شهرستان اعلام شده است.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه حجم اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح های قابل افتتاح در هفته دولت شهرستان ماسال نسبت به سال گذشته حدود چهار برابر افزاش داشته است، اظهار داشت: این افزایش حجم اعتباری قطعاً نشان‌دهنده فعالیت خوب بخش خصوصی، حمایت و پشتیبانی دولت و البته همکاری مطلوب مردم شهرستان ماسال است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی در شهرستان تالش با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ در دومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان تالش پل چوبی تالاب جوکندان با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که در راستای طرح احیاء و بهره‌برداری اقتصادی از منطقه حفاظت شده لیسار است، دارای برجک دیدبانی، محل های پرنده نگری و هشت مرکز حضور بازدیدکنندگان است.

تالاب جوکندان و قلعه‌بین در ۱۰ کیلومتری مرکز شهرستان تالش قرار دارد و نزدیک به ۴۰ گونه پرنده در آن شناسایی شده و محل جوجه‌آوری نوعی طاووسک نیز می باشد.

همچنین در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان به شهرستان تالش ۵ پروژه گازرسانی در بخش کرگانرود به بهره برداری رسید.

برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای کوهستان، مشایخ، چولاده، تنبوه، مظلکم و رندل در بخش کرگانرود ۲۲ کیلومتر شبکه گذاری و بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

با بهره برداری از این پروژه تعداد ۱۸۴خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

همچنین با حضور مهندس آرش فرزام صفت ۱۰ پروژه آسفالت محورهای روستایی شهرستان تالش افتتاح شد.

این پروژه ها شامل روکش آسفالت محورهای خطبه سرا به شامیلرزان، جاده گیسوم و اسالم به خلخال است.

برای اجرای این پروژه ها بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهره برداری ۳۵ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی در شهرستان رضوانشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ در دومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، ۳۱ پروژه برق رسانی ( احداث، اصلاح شبکه و رفع ضعف برق)، تأمین آب شرب روستایی و اصلاح شبکه به طول ۷ کیلومتر و ۲ واحد اقامتگاه بوم گردی با اشتغالزایی ۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

 
افتتاح سه پروژه تولیدی، کشاورزی و گردشگری با هزینه حدود ۱۰ میلیارد تومان در شهرستان ماسال
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ عصر امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور سرپرست استانداری گیلان ۲ پروژه در روستای دوله ملال شامل کارخانه بسته‌بندی مرغ و گوشت و همچنین بهره‌برداری از خط انتقال آب کشاورزی به بهره برداری رسید.

برای افتتاح واحد بسته‌بندی مرغ و گوشت سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که از این میزان ۸۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

این واحد تولیدی در فاز اول به بسته‌بندی مرغ و بوقلمون و در فاز دوم آن به بسته‌بندی گوشت و تهیه سالاد اولیه اختصاص یافته و ظرفیت اشتغال برای ۵۰ نفر ایجاد کرده است.

همچنین برای بهره‌برداری از خط انتقال آب کشاورزی در روستای دوله ملال ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات حوادث تامین شده است .

۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی از این خط انتقال آب بهره‌مند می‌شوند.

در ادامه حضور دکتر ارسلان زارع در شهرستان ماسال یک هتل سه ستاره با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومان در روستای گنذر این شهرستان افتتاح شد که از این میزان یک میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

با احداث این هتل سه ستاره ۶۰ تخته برای بیش از ۲۰ نفر شغل فراهم شده است.

تامین بخشی از نیاز بازار داخلی و ارز آوری با بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی جدید محقق می‌شود / بهره‌برداری از ۵۳ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی شهرستان آستارا در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر اظهار داشت: در دومین روز از هفته دولت شاهد بهره‌برداری پروژه‌ های تولیدی ، صنعتی و اقتصادی در شهرستان بندری و مرزی آستارا بودیم.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۵۳ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان آستارا افتتاح می‌شود، گفت: طرح های امروز با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست استانداری گیلان افزود: این طرح ها در شرایط اقتصادی امروز کشور می‌تواند علاوه بر اینکه بخشی از نیاز بازار داخلی را تأمین کند با صادرات محصولات زمینه ارز آوری را نیز فراهم کند.

افتتاح ۳ طرح بندری و تولیدی با هزینه ۱۲.۵ میلیارد تومان در شهرستان آستارا

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت، دو باب انبار سرپوشیده در اسکله بنادر و دریانوردی شهرستان آستارا به مساحت چهار هزار مترمربع با هدف نگهداری و ارائه خدمات لجستیکی و ارزش افزوده به انواع کالاهای عمومی و فله افتتاح شد.

برای اجرای این پروژه ۵ میلیارد تومان هزینه شده که زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر را فراهم نموده است.

با بهره برداری از این دو انبار، مساحت انبارهای سرپوشیده در منطقه ویژه بندر آستارا از ۶ هزار مترمربع به ۱۰ هزار مترمربع افزایش می یابد.

همچنین سرپرست استانداری گیلان از ۴ سیلوی ترمینال غلات در دست احداث منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بازدید کرد.

همچنین با حضور دکتر ارسلان زارع یک واحد تولیدی کیک و کلوچه در شهرک صنعتی آستارا افتتاح شد.

برای افتتاح این پروژه که ظرفیت تولید سالانه ۴ هزار و ۵۰۰ تن کیک و کلوچه را دارد، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده و زمینه اشتغال برای ۱۵ نفر ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=15076

خبر های مرتبط

13اردیبهشت
هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
10اردیبهشت
اردیبهشت گیلان، همچنان گرم و آفتابی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics