• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
5
سرپرست استانداری گیلان

۱۰۲۶ پروژه هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 14971
  • 02 شهریور 1398 - 13:24
۱۰۲۶ پروژه هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد
سرپرست استانداری گیلان گفت: هزار و ۲۶ پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیلان شهر ، ارسلان زارع امروز در مراسم آغاز ویژه برنامه‌های هفته دولت در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت در شرایط هجمه‌های کنونی دشمن است و بیان کردن خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید زمینه امیدآفرینی را در جامعه فراهم می‌کند.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه خدمات انجام شده در دولت تدبیر و امید از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است گفت: هفته دولت را که مزین شده به نام اسوه‌های مدیریتی همچون شهیدان رجایی و باهنر است را گرامی می‌دارم و به روح بلند امام راحل و نیز شهدای انقلاب سلام و درود می‌فرستم.

زارع پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار عزتمند آن را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ استانی همچون راه‌آهن رشت-قزوین به صورت ملی اجرا شده است که بررسی اجمالی این موضوع نشان‌دهنده توجه دولت دوازدهم به این استان است.

وی از افتتاح هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در گیلان خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این میزان پروژه می‌تواند گواهی بر باطل بودن ادعاهای دشمنان مبنی بر وجود رکود و بحران در این کشور باشد و قطعاً پروژه‌های نیمه تمام دیگر نیز با همان عزم برای بهره‌برداری پیگیری می‌شوند.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های ذکر شده خاطرنشان کرد: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار اجرای پروژه‌های مذکور با مشارکت بخش خصوصی تأمین شده است و این امر نشانگر اهتمام همه جانبه دولت، ملت و نشانه هم‌افزایی‌های جمعی برای اعتلای ایران اسلامی است.

زارع ضمن تقدیر از مشارکت مردم در روند توسعه استان، همراهی بخش خصوصی و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی ابراز داشت: تعامل، وفاق و همدلی خوبی که در استان گیلان وجود دارد همچنین تلاش‌های اصحاب رسانه در راستای اطلاع‌رسانی گسترده از خدمات انجام شده بسیار مؤثر است.

سرپرست استانداری گیلان نمایش جلوه‌های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با در نظر گرفتن تعاملات و همدلی‌های خوب ایجاد شده باید با کمک اصحاب رسانه برای نمایش جلوه‌های کارآمدی دولت برای تقویت امید در ملت، تقویت و تحکیم انسجام ملی بیشتر تلاش کرد.

انتهای پیام/ ت

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14971

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics