• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9648
5
شهدا سند حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

گرامیداشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم

  • کد خبر : 14373
  • 16 مرداد 1398 - 21:24
گرامیداشت یاد وخاطره شهید مدافع حرم

امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی که در گلزار شهدای شلمان برگزار شد گفت : شهدا سند حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما هر چه داریم به برکت خون های پاک شهداست. 

به گزارش  گیلان  شهر :امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی که در گلزار شهدای شلمان برگزار شد گفت : شهدا سند حقانیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما هر چه داریم به برکت خون های پاک شهداست. 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ابوترابی فرد با بیان اینکه برای شناخت ابعاد شخصیتی و سیره شهدا باید گام های جدی برداشته شود گفت : شهدای ما با نثار خون خود  ایستادگی و مقاومت را در جهان به نمایش گذاشتند.
وی با بیان اینکه شهید حسین پور شلمانی  تربیت یافته مکتب اسلام و اهل بیت است گفت : این فرمانده نابغه صدها جوان دیگر را در خط مقدم محور مقاومت تربیت نمود و این روحیه برگرفته از نهضت عاشوراست.
امام جمعه موقت تهران شهدای مدافع حرم را مدافعان حریم اهل بیت دانست و گفت: آنان با ایستادگی در برابر داعش از حریم آل الله دفاع کردند و نگذاشتند دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.
وی همچنین ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر تحریم های ناجوانمردانه دشمنان را مهم ارزیابی کرد و افزود : بی تردید پایان این مقاومت پیروزی مقتدرانه است زیرا این وعده الهی است که پایان ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم دشمنان رهایی و پیروزی است.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics