• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
کل اخبار 9649
5

کم‌کاری و سهل انگاری در ارائه خدمات به مردم قابل قبول نیست

  • کد خبر : 14213
  • 12 مرداد 1398 - 19:01
کم‌کاری و سهل انگاری در ارائه خدمات به مردم قابل قبول نیست
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهتمام ویژه مسئولان برای حل مشکلات مردم، گفت: کم‌کاری و سهل انگاری در ارائه خدمات به مردم قابل قبول نیست.

به گزارش گیلان شهر ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی رودسر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مدیران برای افزایش میزان رضایتمندی مردم از خدمات نظام تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید در این زمینه با یکدیگر همکاری داشته باشند، افزود: هیچ گونه سهل انگاری و کم‌کاری در ارائه خدمات به مردم قابل پذیرش نیست.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وفاداری مردم به انقلاب و ارزش‌های آن، بیان کرد: مسئولان باید با خدمات صادقانه ضریب اعتماد عمومی را افزایش دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید برخی موضوعات و مشکلات منطقه به صورت مثال موضوع تأمین آب آشامیدنی به تریبون نماز جمعه کشیده شود، تصریح کرد: این نشانه ضعف و بی تدبیری مدیران است.

عباسی شرایط شهرک صنعتی رودسر را راضی کننده ندانست و ادامه داد: متاسفانه وضعیت این شهرک اصلا مناسب نیست و تا زمانی که وضعیت بهبود نیافته در جلسات این شهرک شرکت نخواهم کرد.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های بنیاد مسکن، تأکید کرد: متاسفانه تعدادی از پروژه‌ها به صورت فرمالیته اجرا می شوند که این اصلا قابل قبول نیست کارهای باید درست و مشخص انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکل در ساختار بودجه کشور، گفت: بودجه ای که در سال ۹۸ پیش بینی شده برای امسال که در شرایط تحریم قرار داریم مناسب نیست و متاسفانه با بدهی‌های انباشت شده زیادی مواجه هستیم در بسیاری از دستگاه ها مطابلات پیمانکاران در سال گذشته امسال پرداخت می شودکه این سبب شده بودجه پویایی خود را از دست دهد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=14213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics