• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
2
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در شورای اداری رضوانشهر عنوان کرد:

دولت تدبیر و امید با اقتدار و افتخار در راستای منافع ملی گام برمیدارد

  • کد خبر : 11972
  • 31 خرداد 1398 - 14:45
دولت تدبیر و امید با اقتدار و افتخار در راستای منافع ملی گام برمیدارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: مردم عزتمند ایران در سال جاری در حالی گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز کردند که در همه ابعاد و عرصه‌ها، مسیر توسعه و ترقی در راستای سند چشم انداز توسعه را طی می‌کند. معاون سیاسی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ دکتر ارسلان زارع در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: مردم عزتمند ایران در سال جاری در حالی گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز کردند که در همه ابعاد و عرصه‌ها، مسیر توسعه و ترقی در راستای سند چشم انداز توسعه را طی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: در عرصه سیاست داخلی با هدایت رهبر معظم انقلاب ، تدابیر ریاست محترم جمهوری و تلاش همه قوا ، امنیت و آرامش اجتماعی حکمفرماست و مردم فهیم ، نجیب و آگاه علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره از مسئولان و نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده اند.

وی تصریح کرد:لازم است همانگونه که تاکنون خدمتگزاران مردم قدرشناس این حمایت های مستمر بوده‌اند، با تلاش و کوشش مضاعف زمینه رضایتمندی آنان را بیشتر فراهم نمایند.

زارع با بیان اینکه در عرصه سیاست خارجی هم راهبرد ما مشخص و واضح است،خاطرنشان کرد:دکترین سیاست خارجی نظام و مقام معظم رهبری بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار است که این اصول بیش از هر دوره دیگری مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده و در همین راستا با استحکام، اقتدار و افتخار در راستای منافع ملی گام برداشته و بر می دارد .

زارع با بیان اینکه امروز هم خاورمیانه همچون دهه های گذشته برای همه ی کشورهای جهان به ویژه برای اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای صنعتی دنیا و منطقه مهم و حساس است،گفت: ترامپ از ابتدای شکل گیری دولتش کوشش کرد تا مهمترین نقطه تمرکز خود را به این منطقه استراتژیک معطوف دارد. او با رفتار غیر قانونی و بی اخلاقی دیپلماسی، یک طرفه از برجام خارج شد اما در صحنه بین الملل، ملت‌های دنیا و دولتمردان کشورهای مختلف حقانیت مردم ایران و جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته و در عالم سیاست او را همراهی نمی کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  افزود:دولت آمریکا از دیپلماسی فعال و پویای وزارت خارجه کشورمان عصبانی است اما هیچ نقطه ضعف و اشکال قانونی از ایران در دست ندارد و لذا تلاش می کند بهانه ای همچون ماجرای نفتکش‌های خلیج فارس و حوالی تنگه هرمز که در این خصوص هم همچون گذشته موفق نشد را طراحی کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مسایل عرصه داخلی و مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی پیش روی ملت و کشور ما در پایان سال جاری یعنی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: برای انجام این کار بزرگ وظیفه همگانی است تا با تلاش و همکاری، این مهم بهترین نحو به انجام برسد.

وی گفت: برگزاری سالم و قانونمند  انتخابات مبنای کار است و جدیت در پاسداری و صیانت از آرای مردم ،تلاش برای افزایش مشارکت عمومی مردم به عنوان مهمترین رکن مشارکت سیاسی و مشروعیت مستمر نظام و اصل بیطرفی وزارت کشور باید با جدیت دنبال شود.

زارع اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند تا در جهت رضایت مردم وافزایش مشارکت آنان در انتخابات امسال و در راستای مطالبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آحاد مردم در چارچوب قانون گام ‌های موثری بردارند.

وی تاکید کرد: از هم اکنون هیچ مدیر و مسئولین نباید با گفتار و رفتار خود زمینه شائبه طرفداری و هوادارای کاندیداهای احتمالی را ایجاد کند و لازم است تا به معنای واقعی ، اصل بی‌طرفی رعایت شود‌.

شایان ذکر است در این جلسه از خدمات ابراهیم چراغی معاون سابق فرمانداری و هادی صیادی و حسین روحانی  بخشداران مرکزی و پره سر سابق، تشکر و قربان خوشحال به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و بهیه انصاری و هادی صیادی به عنوان بخشداران جدید مرکزی و پره سر معرفی شدند.




لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=11972

برچسب ها

خبر های مرتبط

24مرداد
روایت دلخوش از خیانت وزارت جهاد کشاورزی؛ در یک فقره ۱۰۹ هزار تن چای وارد کردند
24مرداد
برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود
در دیدار استاندار گیلان با وزیر جهاد کشاورزی تاکید شد؛

برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics