وی افزود: پیام برهم‌زنندگان واضح بود؛ این که اراده‌شان مافوق قانون است. همچنین هجمه رسانه‌های زرد این جریان هم به جهت جلوگیری از انجام فعالیت‌های مشابه این برنامه در آینده صورت می‌گیرد که به خواست خدا و به پشتوانه قانون و اراده خلل‌ناپذیر دلسوزان واقعی ایران و ایرانیان، هرگز محقق نخواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: قطعا پیام ما هم روشن است. ما به فعالیت‌های در چهارچوب قانون ادامه خواهیم داد و مرعوب فشارها و اراده‌های مافوق قانون نخواهیم شد. در شرایطی که کشور به آرامش، اتحاد و همبستگی بیشتر جهت عبور از گردنه سخت جنگ اقتصادی نیاز دارد، جا دارد تا همه جریان‌هایی که خود را حول محور ایران و اسلام و منافع ملی و قانون اساسی تعریف می‌کنند، دست در دست هم داده و تحمل و مدارای بیشتری نسبت به یکدیگر داشته باشند. امروز برای حل مشکلات پیش پای ملت، به گفت‌وگوی سازنده با هم نیازمندیم.

وی ضمن تقدیر از دفاع اصولی استاندار گیلان از انجام این برنامه قانونی، اظهار کرد: حضور استاندار گیلان در قامت مدافع اجرای قانون ستودنی است. از همه مسولین می‌خواهم تا فعل مطابق با قانون را بر هر عمل غیرقانونی با هرنیتی، ترجیح دهند و مروج و یاور حاکمیت قانون باشند.

رییس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه گیلان، در پایان از پرسنل و فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس امنیت استان گیلان و برخی از مسولین محترم سپاه منطقه گیلان، به جهت تلاش‌شان در حفظ امنیت مراسم و کاهش تنش‌ها و هیجانات معترضین قدردانی کرد.

  • منبع خبر : رُوار