• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
5

تصویب افزایش بهای برگ سبز چای

  • کد خبر : 11087
  • 09 خرداد 1398 - 13:27
تصویب افزایش بهای برگ سبز چای
با پیشنهاد سندیکای کارخانجات چای کشور، افزایش مبلغ سه هزار و 500 ریالی بهای برگ سبز چای بر اساس توافق چایکاران و کارخانجات به تصویب رسید.

به گزارش گیلان شهر :در مجمع مشترک توسعه اقتصادی استان؛ با پیشنهاد سندیکای کارخانجات چای کشور افزایش مبلغ ۳ هزار و ۵۰۰  ریالی به بهای برگ سبز چای بر اساس توافق چایکاران و کارخانجات به تصویب رسید که این مبلغ تماماً توسط کارخانجات و بدون افزایش بار مالی برای دولت کارسازی خواهد شد.

همچنین شیوه نامه ساماندهی و لایروبی حوزه آب حوضچه‌ها و کانال‌های کشتیرانی در حوزه وظایف اداره کل بنادر و دریانوردی و اداره کل شیلات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

استاندار گیلان در این جلسه با اشاره به نشست بین وزارت نیرو و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که بر پایه پیشنهادات و ابتکارات استان گیلان صورت گرفته بود، خاطرنشان کرد: برخی از راهکارهای گیلان که در زمینه استفاده چند منظوره از منابع آبی طراحی و ارائه شده بود، در سطح ملی مورد استقبال دستگاه‌های ذیربط قرار گرفت و در آستانه ابلاغ در سطح ملی است.

مصطفی سالاری با اشاره به اهمیت برخی شیوه‌نامه‌ها در راستای حل مشکلات این استان گفت: مواردی مانند چگونگی بهره‌گیری از منابع آبی، استفاده از رودخانه‌ها و سدهای بزرگ جهت تولید اشتغال و رونق اقتصادی همواره دارای اهمیت زیادی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بهره‌گیری از اماکن تاریخی استان جهت درآمدزایی و تولید اشتغال تصریح کرد: در این راستا بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌ها استفاده از اماکن تاریخی استان برای مرمت، درآمدزایی و تولید اشتغال دارای اهمیت است. 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=11087

برچسب ها

خبر های مرتبط

24مرداد
روایت دلخوش از خیانت وزارت جهاد کشاورزی؛ در یک فقره ۱۰۹ هزار تن چای وارد کردند
24مرداد
برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود
در دیدار استاندار گیلان با وزیر جهاد کشاورزی تاکید شد؛

برنامه های دولت در راستای حمایت کشاورزان عملیاتی می شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics