• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 9629
4
فرماندار رودسر:

تقویم فرهنگی شهرستان رودسر تهیه می شود

  • کد خبر : 10114
  • 13 اردیبهشت 1398 - 10:00
تقویم فرهنگی شهرستان رودسر تهیه می شود
رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به تهیه و تدوین تقویم فرهنگی این شهرستان در آینده نزدیک، گفت: فرهنگ نقش بزرگی در توسعه جوامع دارد.

به گزارش گیلان شهر ، حسین اسماعیل پور ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر ضرورت تسریع در فرآیند شکل گیری کانون خبرنگاران در رودسر تاکید کرد و تحقق آن را از الزامات دانست.

وی با بیان اینکه همچنین باید برای انجام فعالیت‌های رسانه از سوی خبرنگاران مکانی به آنها اختصاص داده شود، افزود: در صورت حصول نتیجه مطلوب امکانات و تجهیزات این کانون از سوی دولت تأمین می‌شود.

اسماعیل پور با اشاره به برخی موضوعات مهم در حوزه فرهنگ، گفت: معتقدم اگر مبانی فرهنگی مردم شناسایی و بازشناسی کنیم بسیاری از مشکلات حوزه فرهنگ قابل حل می‌شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه فرهنگ نقش بزرگی در توسعه دارد، تصریح کرد: فرهنگ در همه حوزه‌ها اگر بتواند مبنای فرهنگ عمومی تلقی شود طبیعتاً نتیجه مطلوب به دنبال دارد.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه به دنبال تقویم تهیه و تدوین فرهنگی شهرستان رودسر هستیم و مطمئناً این اقدام برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، بیان کرد: امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر باید برنامه ریزیسازنده‌ای برای انجام ۸۴ مناسبت فرهنگی داشته باشد.

لزوم تخصیص اعتبارات به بخش فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه انجام کار فرهنگی نیازمند ایثار و برنامهریزی درست است، اظهار کرد: انتظار داریم در تخصیص اعتبارات به بخش فرهنگی توجه بیشتری شود.

فیروز فاضلی افزود: یک مدیر اجرایی باید با صداقت و سلامت، کار کرده و سیاست‌های فرهنگی دولت را انجام دهد.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علی رنجبر رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر کمال عباس نژاد به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics