• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 9657
2

معاون استاندار: تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن می شوند

  • کد خبر : 9827
  • 07 اردیبهشت 1398 - 17:14
معاون استاندار: تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن می شوند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: طبق تأکید و پیگیری نماینده عالی دولت در استان، تنها جوانان گیلانی جذب راه‌آهن خواهند شد.
به گزارش گیلان شهر  علی اوسط اکبری مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: بر اساس پیگیری و مکاتبات دکتر سالاری مبنی بر جذب نیروی بومی در راه آهن، در مرحله مقدماتی و فراخوان نیز این شرط به عنوان یک عامل الزامی برای افراد متقاضی اشتغال در راه آهن گیلان اعلام شد.
وی با بیان اینکه از فردا ( یکشنبه) ثبت نام برای جذب نیرو در راه آهن گیلان آغاز می شود، تصریح کرد: ۱۳۱ نفر از افراد بومی گیلان بر اساس نیازمندی های اعلام شده در فراخوان جذب می شوند.
اکبری مقدم خاطرنشان کرد:متقاضیان می توانند از هشتم تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری به سایت www.karasa.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
پذیرفته شدگان آزمون از طریق شرکت پیمانکاری در راه آهن گیلان به کار مشغول خواهندشد.
به گزارش ایرنا، مسیر ریلی رشت – قزوین پانزدهم اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس جمهوری به صورت رسمی افتتاح شد؛ راه آهن قزوین – رشت به صورت یک خطه، از ایستگاه سیاه چشمه در شمال غرب قزوین و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلی تهران – تبریز منشعب شده و با گذر از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می رسد. 
راه آهن قزوین – رشت ۵۳ تونل به طول ۲۲ کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و ۴۳۰ متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود ۹ کیلومتر پل بزرگ و ۲۲ میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است. 
در حال حاضر گیلان در دو مسیر تهران – رشت و مشهد – رشت قطار دارد که تردد روزانه در دو رام ( یک رفت و یک برگشت) در خط آهن رشت – قزوین و هفته ای یکبار در دو رام ( یک رفت و یک برگشت) در مسیر ریلی رشت – مشهد انجام می شود.
۷۲۹۶/۲۰۰۷
انتهای پیام /* 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9827

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics