• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 9648
3

بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی در شهرستان رشت راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 9849
  • 07 اردیبهشت 1398 - 21:00
بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی در شهرستان رشت راه‌اندازی می‌شود
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: جهت کاهش مشکلات بخش درمان شهرستان رشت و این منطقه یک بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی در این شهرستان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گیلان شهر ، جبار کوچکی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت اظهار داشت: سال ۹۷ با وجود تمام فراز و نشیب‌های مختلف سپری شد و دستگاه‌های اجرایی گیلان نیز با وجود تمام تنگناهای مالی و منابع، اقدامات اجرایی مؤثری در حوزه‌های مختلف استان داشتند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی هم‌زمان با آغاز سال ۹۸ اقداماتی بر علیه این نظام انجام داده و در حق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم ظلم کردند گفت: سپاه از ابتدای انقلاب خدمات زیادی در حق این نظام انجام داد و امروز هم اعتبار این نهاد بین مردم دو چندان شد.
کوچکی‌نژاد با اشاره به تهدیداتی که دشمنان نظام در رابطه با نفت ایران ایجاد کردند افزود: دشمنان با اقدامات خود درصدد هستند تا صادرات نفت ما را به صفر برسانند اما در نقشه خود ناکام می‌شوند زیرا در چند سال اخیر نفت ایران همواره با توجه به نیاز کشورها به کشورهای همسایه صادر شده است.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به قانون بودجه سال ۹۸ در خصوص تأمین کالاهای اساسی مردم خاطرنشان کرد: امسال جهت تأمین کالاهای اساسی مردم مانند روغن، گوشت قرمز و پنیر و دیگر نیازمندی‌های ضروری، مجوز بودجه ۱۴ میلیارد دلار با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از دولت گرفته شد.
وی با بیان اینکه دولت نیز در تلاش است که از یک طریق مناسب، کالاهای اساسی و موردنیاز مردم را با قیمت مناسب به دست آن‌ها برساند گفت: در این راستا مشارکت و حمایت دستگاه‌های اجرایی گیلان در این مسیر بسیار مؤثر و ضروری است و در حوزه عمران روستایی نیز در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۹۷، مبلغ بالای ۴۰ یا ۵۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت شهرستان رشت هزینه شد گفت: هزار و ۵۰۰ تن قیر نیز جهت آسفالت راه‌های شهرستان رشت گرفته شد که با این هزار و ۵۰۰ تن اکثر مناطق این شهرستان را می‌توان آسفالت کرد.
کوچکی‌نژاد با اشاره به افزایش بودجه‌های برخی دستگاه‌های اجرایی گیلان و شهرستان رشت در سال ۹۸ افزود: در این راستا مبلغ ۳ میلیارد تومان بر مبلغ بودجه دانشگاه گیلان، ۲ میلیارد تومان بر مبلغ بودجه دانشکده پرستاری رشت و ۴٫۵ میلیارد تومان بر مبلغ بودجه مؤسسات برنج رشت در سال ۹۸ افزوده شد.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان به جاده خمام- ضیابر اختصاص یافت گفت: مبلغ ۶ میلیارد تومان به مبلغ بودجه آب شرب شهرستان رشت، مبلغ ۲ میلیارد تومان به مبلغ بودجه فاضلاب این شهرستان و ۵ میلیارد تومان نیز برای کمربندی رشت-سنگر اختصاص یافت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهره‌برداری یک بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی در شهرستان رشت در دستور کار قرار گرفت اظهار داشت: این بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی در کنار بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی رشت بسیاری از مشکلات بخش درمان این شهرستان را حل می‌کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics