• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
4
ضرورت اجرای قانون به‌کارگیری قهرمانان ورزشی

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت استخدام قهرمانان ورزشی در کشور گفت: سازمان استخدامی دولت باید قانون به‌کارگیری از قهرمانان را اجرایی کرده تا دغدغه جوانان رفع شود.

  • کد خبر : 9780
  • 05 اردیبهشت 1398 - 18:29
نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت استخدام قهرمانان ورزشی در کشور گفت: سازمان استخدامی دولت باید قانون به‌کارگیری از قهرمانان را اجرایی کرده تا دغدغه جوانان رفع شود.

به گزارش گیلان شهر ، محمدحسین قربانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از جوانان این شهرستان در سالن ارشاد آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مسؤولان باید از ظرفیت جوانان به‌درستی استفاده کنند، اظهار کرد: ما در کشور جوانان بسیار خوبی در حوزه و عرصه‌های مختلف به لحاظ علمی، فرهنگی و‌ ورزشی داریم که باید از این […]

به گزارش گیلان شهر ، محمدحسین قربانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از جوانان این شهرستان در سالن ارشاد آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مسؤولان باید از ظرفیت جوانان به‌درستی استفاده کنند، اظهار کرد: ما در کشور جوانان بسیار خوبی در حوزه و عرصه‌های مختلف به لحاظ علمی، فرهنگی و‌ ورزشی داریم که باید از این ظرفیت برای ارتقای جامعه و کشور به‌درستی استفاده شود.

وی با اشاره به وضعیت استخدام قهرمانان ورزشی در کشور گفت: قهرمانان سرمایه‌های کشور بوده و‌ باید سازمان استخدامی دولت، قانون به‌کارگیری از قهرمانان را اجرایی کرده تا دغدغه جوانان رفع شود.
نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه برای پرداخت پاداش‌های ورزشکاران نباید تنها به منابع دولتی تکیه کرد، افزود: ورزشکاران نباید برای امرارمعاش زندگی خود با مشکل مواجه شوند و از مسؤولان تقاضا دارم برای پرداخت پاداش ورزشکاران از گروه‌های مردم‌نهاد مختلف استفاده کنند تا پاداش این عزیزان پرداخت شود.
قربانی با بیان اینکه قهرمانان نماد انقلاب و کشور هستند، افزود: انسان برای رسیدن به قله باید تلاش کند  تا به هدف خود یعنی برافراشته کردن پرچم کشور برسد و مسؤولان برای رسیدن به هدف باید از همه توان و امکانات خود استفاده کنند.
نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سالن ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: ما در شهرستان سالن‌های متفاوتی داریم که هنرمندان باید از ظرفیت این سالن‌ها استفاده کرده و خود را محدود به مکان خاص نکنند.
وی با اشاره عملی نشدن وعده‌های دولت برای ساخت بناهای جدید در کشور و استان گیلان تصریح کرد: دولت هیچ تصمیمی برای بازسازی بناهای قدیمی خود نداشته و سعی دارد با ساخت بناهای جدید امکانات کشور را ارتقا ببخشد که  متأسفانه در انجام امر موفق نبوده و باعث گله‌مندی نمایندگان شده است.

قربانی با اشاره به گام‌های خوبی که برای ارتقای سالن ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه برداشته‌شده، گفت: در چند سال اخیر دو وزیر ارشاد اسلامی کشور به شهرستان ما سفرکرده و‌ بودجه‌هایی خوبی برای ارتقای شهرستان دریافت شده که امیدوارم با پیگیری مسؤولان تجهیز سالن ارشاد اجرایی شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics