• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 9649
4
فرماندار رودسر تأکید کرد:

لزوم تعیین تکلیف واحدهای آموزشی بلا استفاده در رودسر

  • کد خبر : 9785
  • 05 اردیبهشت 1398 - 19:14
لزوم تعیین تکلیف واحدهای آموزشی بلا استفاده در رودسر
رودسر- فرماندار رودسر خواستار تعیین تلکیف واحدهای آموزشی بلا استفاده آموزش و پرورش این شهرستان شد و گفت: اجاره این واحدهای به سازمان دیگر به نگهداری بناها کمک می کند.
به گزارش گیلان شهر ، حسین اسماعیل پور بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش رودسر که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: هزینه کردن برای حفظ شأن و منزلت معلمان به توسعه فرهنگی جامعه کمک می‌کند.
وی با اشاره به وظیفه معلمان در تعلیم و تربیت، افزود: وجود نیروهای کارآمد، متخصص، متعهد در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به واسطه وجود همین معلمان است.
اسماعیل پور در ادامه با تأکید بر راه اندازی دانشکده فرهنگیان در شهرستان رودسر، بیان کرد: تحقق این برنامه به ارتقای فضای اقتصادی و اجتماعی منطقه کمک می‌کند.
وی خواستار تعیین تکلیف واحدهای آموزشی بلا استفاده در شهرستان رودسر شد و ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، آموزش و پرورش باید با اجاره این واحدهای آموزشی به دستگاه‌های دیگر در راستای حفظ و نگهداری بناها اقدام کند.
وضعیت ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش رودسر نامطلوب است
رئیس آموزش و پرورش رودسر در ادامه این جلسه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری ویژه برنامه‌ای به مناسبت این روز در شهرستان رودسر انجام شده است.
زهرا محبوب دانا با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در شهرستان وضعیت نامناسب سرویس مدارس است، افزود: به همین منظور نیازمند تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش هستیم.
کد خبر ۴۶۰۰۲۷۲
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics