• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 9657
6
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد:

گیلان؛ سومین استان پرتردد کشور در سوم فروردین

  • کد خبر : 8775
  • 05 فروردین 1398 - 9:59
گیلان؛ سومین استان پرتردد کشور در سوم فروردین

به گزارش گیلان شهر/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۸۷۵ وسیله نقلیه سومین استان پرتردد کشور بودیم، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۵۹۴ هزار و ۹۶۲ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد ۴۱۷ هزار و ۱۵۱ وسیله […]

به گزارش گیلان شهر/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۸۷۵ وسیله نقلیه سومین استان پرتردد کشور بودیم، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۵۹۴ هزار و ۹۶۲ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد ۴۱۷ هزار و ۱۵۱ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

محمدرضا نازک کاربا بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۸۷۵ وسیله نقلیه سومین استان پرتردد کشور بوده است، اظهار کرد: ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته در کل محورهای استان بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

وی سرعت متوسط وسایل نقلیه در ساعت اوج را ۶۸ کیلومتر بر ساعت دانست و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ هزار و ۲۰۲ وسیله نقلیه وارد استان و ۷۲ هزار و ۹۴۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده که بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان ورودی ۴۸ هزار و ۳۱۴ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با میزان ورودی ۳۱ هزار و ۵۶۲ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه در محور آزادراه قزوین – رشت طی ۲۴ ساعت گذشته اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۲ الی ۳ صبح صورت گرفته است، تصریح کرد: در محور رامسر – چابکسر نیز طی مدت مذکور اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۵ الی ۶ صبح گزارش شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار در استان طی ۲۴ ساعت گذشته محور آزادراه قزوین – رشت با متوسط تردد ساعتی سه هزار و ۷۲۷ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۷۴ کیلومتر بر ساعت و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد ساعتی سه هزار و ۲۸۳ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۵۰ کیلومتر بر ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بودند.

وی به ارائه گزارشی از آمار تردد طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۷ لغایت ۳ فروردین ماه ۹۸ پرداخت و گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۶۶۸ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است که در این مدت و در مقایسه با سال گذشته ۱٫۶ درصد کاهش از نظر متوسط تردد ساعتی را شاهد هستیم.

نازک کار ادامه داد: از نظر آمار ورود و خروج استان نیز در مدت مذکور تعداد ۵۹۴ هزار و ۹۶۲ وسیله نقلیه وارد استان و تعداد ۴۱۷ هزار و ۱۵۱ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، ۳٫۹ درصد کاهش در ورود به استان و ۰٫۱ درصد کاهش در خروج از استان مشاهده می شود.

وی بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۳۱۲ هزار و ۲۳۴ وسیله نقلیه دانست و عنوان کرد: محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۱۴۱ هزار و ۶۱۰ وسیله نقلیه رتبه دوم را دارد. همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۱۷۵ هزار و ۶۵۰ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان یادآور شد: از ابتدای طرح نورزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعات اوج ۶۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=8775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics